Konkurent Facebooka od firmy Google jest coraz silniejszy i rośnie najszybciej...
reklama
Global Web Index udostępnił nowy raport, który bez wątpienia ucieszy fanów serwisu Google+. Witrynie udało się prześcignąć pod względem liczby użytkowników Twittera, tym samym stała się ona drugą po Facebooku największą na świecie siecią społecznościową.
Google+ spodobało się użytkownikom. Fot. Sean MacEntee/Flickr
Obecnie około 21% wszystkich użytkowników internetu na świecie korzysta z Twittera, 25% z Google+ i aż 51% z Facebooka. Bez wątpienia największym wygranym w rankingu jest Google+, które po wielu nieudanych próbach wyszukiwarkowego giganta zdołało bez wątpienia złapać wiatr w żagle.
Google+ może się pochwalić, jak na razie, 343 milionami aktywnych użytkowników, natomiast Twitter i należący do Google'a serwis YouTube odwiedza regularnie około 300 milionów internautów. Global Web Index zgadza się również z doniesieniami Facebooka, jakoby witryna przekroczyła już próg miliarda użytkowników.
W jednym z wywiadów kilka lat temu Larry Page bronił się, że Google wcale nie wie tak dużo na temat swoich użytkowników - choć zna zapytania wpisywane przez nich do wyszukiwarki, może je powiązać co najwyżej z adresem komputera, a nie konkretną osobą. To jednak mocno się zmieniło.
Choć w Google+ na razie nie wyświetlają się żadne reklamy, w dalszej perspektywie koncern z Mountain View bez wątpienia będzie wykorzystywał informacje pozostawione przez internautów do lepszego dopasowywania banerów czy wysyłania spersonalizowanych wiadomości. Biorąc pod uwagę, że do firmy Google należy również wiele innych popularnych usług i platforma mobilna Android, koncern może stworzyć bazę informacji o użytkownikach na niespotykaną skalę - gromadzącą więcej danych nawet od Facebooka.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|