Centrala telefoniczna to urządzenie, w oparciu o które zorganizować można całą firmową komunikację. Nie jest prawdą, że pozwolić sobie mogą na nie jedynie duże firmy – obecnie funkcjonują na rynku centrale hostowane, czyli takie, które działają zupełnie online. Nie zajmują miejsca w firmie, nie wymagają specjalistycznej obsługi, a przy ich zakupie nie trzeba ponieść wysokich jednorazowych kosztów. Niezależnie więc od tego, czy mowa o dużych czy małych firmach – poniżej trzy powody, by skorzystać z central IP.
reklama
Co to właściwie jest i dlaczego tak tanio?
W dużym uproszczeni centrale IP PBX to najnowocześniejszy rodzaj central telefonicznych, które w przeciwieństwie do urządzeń tradycyjnych, wykorzystują sieć IP zamiast sygnału analogowego lub ISDN. I z tym wiąże się pierwszy powód: cena połączeń. Rozmowy przy wykorzystaniu sieci IP kosztują, jak wynika z szacunków, około 40-50% taniej niż te u operatorów tradycyjnych. Dotyczy to przede wszystkim połączeń międzynarodowych.
Nowa komunikacja w firmie
W oparciu o centralę VoIP można stworzyć również wewnętrzną sieć komunikacji, w której połączenia będą całkowicie darmowe. Nie tylko odciąży to budżet firmy, ale dodatkowo usprawni komunikację między pracownikami – ich rozmowy nie będą generowały żadnych kosztów. Podobnego rodzaju sieć firmowa jest niezwykle ważna z jeszcze jednego powodu. W pewien sposób jest ona całkowicie niezależna, co oznacza, że wewnętrzne rozmowy pracowników nie będą zakłócały np. pracy konsultantów, których połączenia wychodzą na zewnątrz firmy. Centrala zarządza w ten sposób całym ruchem telekomunikacyjnym w przedsiębiorstwie.
Dostosuj ją do swoich potrzeb
Jedną z najważniejszych cech central IP PBX, niezależnie od tego, czy mówimy o urządzeniach fizycznych czy tych działających w chmurze, jest możliwość ich nieustannego rozbudowywania. Dzięki temu każda firma, inwestując w wybrane pakiety usług, może stworzyć system telekomunikacyjny, który w zupełności odpowiada jej potrzebom, nieważne, czy chodzi o komunikację wewnętrzną, czy specjalne funkcje zewnętrzne, jak przekierowywanie połączeń, dodatkowe numery, czy systemy call center.
Źródło: Publikacja opłacona
Jeśli chcesz, aby informacja prasowa lub komunikat Twojej firmy pojawił się w DI pisz pod adres: kf@di24.pl. W odpowiedzi prześlemy informacje o usłudze.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|