Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Trendbook E-commerce – nowa biblia trendów e-handlu

28-04-2015, 10:27

Wydany przez Grupę Unity Trendbook E-commerce to bez wątpienia jedna z najważniejszych publikacji branżowych tej wiosny. Jedyny na polskim rynku, pisany przez ekspertów branży, przewodnik po dwudziestu najgorętszych światowych trendach e-commerce, w które warto zainwestować aby odnieść spektakularny sukces.

robot sprzątający

reklama


„Konsument ma w tym momencie potężną moc, może kupować produkty w całym kraju. A korzystając z mediów społecznościowych zarówno wypromować markę, jak i doprowadzić ją do upadku. Możemy powiedzieć, że klient urósł w siłę wielokanałowo” mówił na niedawnym II Kongresie Dyrektorów E-commerce Jorij Abraham, Director Research & Advise w Ecommerce Europe. Każdy, kto decyduje się na rozpoczęcie działalności opartej o e-commerce musi więc zadbać o swoich klientów w wielu kanałach. Aby skutecznie wdrożyć ideę omnichannel warto przyjrzeć się trendom, zarówno tym, które są naturalnym następstwem postępu technologicznego jak i tym, kreowanym przez światowych gigantów branży.

W dobie tak dużej dynamiki branży, śledzenie zmian rynku, przy jednoczesnym dbaniu o odpowiednie pozycje w wyszukiwarkach, spójność komunikacji oraz jakość usług to bardzo trudne do wykonania zadanie. Trendbook E-commerce precyzyjnie odpowiada na potrzebę zaznajomienia się z tym co nowego na światowym rynku, jest jednak przede wszystkim zestawem praktycznych rad jak wykorzystując powszechnie dostępne narzędzia i najnowsze trendy zdobyć i utrzymać ciągłe zainteresowanie klientów.

Co można zyskać dzięki lekturze publikacji? Na pewno:

  • Zwiększyć współczynnik konwersji i ROI w swoim sklepie, stosując zaledwie kilka sprawdzonych metod.
  • Ukształtować markę sklepu i rozpocząć skuteczną komunikację, nawet za granicą.
  • Poznać swoich klientów i ich preferencje, wykorzystując, stosowane już przez największych światowych graczy narzędzia.
  • Sprostać największym, technologicznym i marketingowym wyzwaniom związanym z błyskawicznym rozwojem kanału mobile.
  • Zbudować lojalność swoich klientów i sprawić, że będą polecać sklep swoim znajomym, również w social mediach.
  • A przede wszystkim… Maksymalnie wykorzystać potencjał swojego sklepu i wygrać z konkurencją.

 

To tylko niewielki wycinek korzyści z wykorzystania informacji zawartych w Trendbooku E-commerce. Ponad 100 stron rozszerzonego wydania to nie tylko wnikliwie opisane, zilustrowane przykładami trendy, to też bogate merytorycznie, niezwykle inspirujące wywiady z polskimi i zagranicznymi praktykami e-handlu oraz sumiennie opracowane zestawienia najważniejszych, branżowych wydarzeń i najciekawszych wdrożeń ostatnich lat.

Darmowe wydanie publikacji już do pobrania na stronie internetowej www.unity.pl/imagine/ 

Grupa Unity to jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce, lider w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań e-commerce wspierających wielkokanałową sprzedaż i dystrybucję. Kilkunastoletnia obecność firmy na rynku, to nie tylko technologiczne doświadczenie. Eksperci Grupy Unity podczas konferencji, spotkań oraz na łamach branżowych czasopism i raportów dzielą się swoją wiedzą na temat najważniejszych zagadnień związanych z e-handlem, pomagając dużym i małym biznesom piąć się na szczyt. 

trendbook ecommerce imagine


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E