Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu, odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.

To cykliczna impreza adresowana do osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. W pierwszej edycji udział wzięli przedstawiciele czołowych marek turystycznych: Travelport, Expedia, Starwood Hotels & Resorts, Booking.com, Amadeus czy Sabre. Nie zabrakło touroperatorów, hotelarzy, agencji interaktywnych i firm doradczych.

- Duża frekwencja podczas pierwszego spotkania TravelCamp w Warszawie pokazuje, że tego typu inicjatywy są branży turystycznej niezwykle potrzebne. Formuła otwartych nieformalnych spotkań z ekspertami z zakresu e-turystyki chwyciła, dlatego będziemy je organizować cyklicznie w największych miastach w Polsce - zapowiada Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych ufundowanych przez sieci hotelowe deSilva i Geovita oraz bezpłatnych wejściówek na największe targi hotelarskie w Paryżu.

- TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów – ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager portalu GoldenLine.

Praktyków nie zabraknie także w Poznaniu. Gościem specjalnym drugiej edycji spotkania TravelCamp będzie Mariusz Gąsiewski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Prywatnie jest autorem popularnego bloga ittechnology.us, w którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.

Sponsorami październikowej edycji Travelcamp są Polskie Książki Telefoniczne, Travelport oraz Traveltainment. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie:

travelcamp.pl

oraz na stronach organizatorów targów turystycznych Tour Salon.

Miejsce i termin spotkania:

20 października godz. 12.00-17.00

Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *