Klienci TP i Orange poszkodowani przez powódź mogą opłacić rachunki w dłuższym okresie czasu lub na raty. Jest możliwość umorzenia należności. Grupa TP będzie też udostępniać powodzianom telefony Motorola WX395.
reklama
Firmy TP i Orange wydłużyły czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.
Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania.
Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.
W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje. Listę automatów można pobrać z biura prasowego Orange.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|