Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W Bibliotece UKW w Bydgoszczy 19-20 listopada odbył się Huuuge Game Jam. Dla niewtajemniczonych: Game Jam to wielogodzinny (24h, 36h lub 48h) maraton, w trakcie którego trzeba stworzyć grę na zadany przez organizatorów temat.

robot sprzątający

reklama


Huuuge Game Jam wystartował w sobotę o 10.00 cyklem wykładów. Na miejscu pojawili się prelegenci szeroko znani w środowisku gamedevu: Krzysztof Pachulski vel Dalton (MythicOwl oraz członek zarządu KNTG Polygon), Paulina Vera Szmidt (Huuuge Games, rudy Dziobak), Juliusz Zenkner i Dominik Gotojuch (duet Robot Gentleman), Maciej Miąsik (Pixel Crow) oraz Mikołaj Kamiński vel Sos Sosowski. O 14.30 organizatorzy podali temat, a właściwie kilka tematów (Pi; Obrazek z labiryntem z klocków Lego; Matczyną miłość; War. War never changes; U mnie działa…; Najedzeni), z których koło fortuny wylosowało jeden: numer 2, czyli obrazek:

Uczestnicy mogli dowolnie zinterpretować temat, a organizatorzy liczyli na ich inwencję.

Punkt 15.00 wszystkie drużyny rozpoczęły 24 godzinny maraton tworzenia gry, który zakończył się następnego dnia w niedzielę o 15.00.
W trakcie game jamu powstało łącznie 35 gier – 27 na miejscu oraz 8 online (bo istniała również taka możliwość stworzenia gry). W imprezie wzięło udział łącznie 159 osób, w tym 87 tworzyło gry na miejscu, 29 online, a dodatkowe 43 osoby przyszły tylko na wykłady.

Wszystkie gry, które powstały w trakcie tego Game Jamu, możecie zobaczyć, a właściwie to przetestować tutaj.

Relację z eventu na YouTube przygotował Kamil Wnęk z Karczmy Geeka. Wszystkie wykłady można zobaczyć na kanale YT Huuuge Games. Zdjęcia z wydarzenia znajdują się na profilu FB Huuuge Games Company.

Jeżeli jesteście ciekawi, co działo się podczas Huuuge Game Jam, zajrzyjcie na stronę wydarzenia na FB Huuuge Game Jam.

Huuuge Game Jam

Poniżej informacje o zwycięzcach:

Huuuge Game Jam na miejscu

Podium:

1. Wild Boar Studio: @Marcin Murawski, @Jarosław Świącik, @Jakub Szczepaniak, @Marek Polasik, @Paweł Matraszek, @Klaudia Styrcz (https://sirmarcin.itch.io/headahead)

2. Art. Core: @Bartosz Wegner, @Wojciech Mięsikowski, @Rafał Kozłowski, @Mikołaj Kubista (https://el-penny.itch.io/relative-runner)

3. Krasnoludy z Marsa: @Filip Kucharski, @Karol Czechowski, @Wojtek Grzelczak (https://isormour.itch.io/khazad-dumska-masakra-toporem-manualnym)

Huuuge wyróżnienie:

Lunar Maze: @Damian Nowakowski (https://zompi.itch.io/l-lunar-maze)

Dodatkowe wyróżnienia:

- Najlepsza gra VR

Gravity Jam: @Krzyszof Lewicki, @Robert Lewicki (https://slavgamedev.itch.io/gravity-jam)

- Najlepsza gra off topic

Hard Beat: @Szymon Licau, @Łukasz Kiełczykowski (https://nitwoe.itch.io/hard-beat)

Huuuge Game Jam Online

Podium:

1. Johns of Gamedev: @Marcin Seredyński, @Bartosz Mazur, @Krzysztof Kajpust, @Dawid W. Mika, @Jakub Kowalski (https://vigrid.itch.io/relative-me)

2. Paranormal Relativity: @Oskar Kołosowski (Cekol93), @Adam Prucnal (Segre)
(https://segre.itch.io/paranormal-relativity)

3. Gravity and Mirrors: @Wojciech Łojkowski @Kacper Narożnik, @Paweł Luszuk, @Adam Makiewicz, @Julianna Mikucka (https://movart.itch.io/o-gravity-and-mirrors)

 

Sprawcą całego zamieszania było Huuuge Games – dynamicznie rozwijający się deweloper i wydawca innowacyjnych gier typu Free2Play na platformy mobilne, który istnieje na rynku od 2002 roku. Jego misją jest tworzenie najlepszych gier społecznościowych na świecie.

W wydarzenie zaangażowali się partnerzy medialni tacy jak: IGN, PSX Extreme, PPE.pl, Pixel oraz Dziennik Internautów.

Partnerem, dzięki któremu uczestnicy mieli gdzie "jamować", był Gamedec, specjalizacja na UKW zajmująca się badaniem i projektowaniem gier.

Partnerami dodatkowymi zostali: Artifex Mundi, Flying Wild Hog, Klabater, Tobii EyeX oraz Microsoft.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *