W Bibliotece UKW w Bydgoszczy 19-20 listopada odbył się Huuuge Game Jam. Dla niewtajemniczonych: Game Jam to wielogodzinny (24h, 36h lub 48h) maraton, w trakcie którego trzeba stworzyć grę na zadany przez organizatorów temat.
reklama
Huuuge Game Jam wystartował w sobotę o 10.00 cyklem wykładów. Na miejscu pojawili się prelegenci szeroko znani w środowisku gamedevu: Krzysztof Pachulski vel Dalton (MythicOwl oraz członek zarządu KNTG Polygon), Paulina Vera Szmidt (Huuuge Games, rudy Dziobak), Juliusz Zenkner i Dominik Gotojuch (duet Robot Gentleman), Maciej Miąsik (Pixel Crow) oraz Mikołaj Kamiński vel Sos Sosowski. O 14.30 organizatorzy podali temat, a właściwie kilka tematów (Pi; Obrazek z labiryntem z klocków Lego; Matczyną miłość; War. War never changes; U mnie działa…; Najedzeni), z których koło fortuny wylosowało jeden: numer 2, czyli obrazek:
Uczestnicy mogli dowolnie zinterpretować temat, a organizatorzy liczyli na ich inwencję.
Punkt 15.00 wszystkie drużyny rozpoczęły 24 godzinny maraton
tworzenia gry, który zakończył się następnego dnia w niedzielę o 15.00.
W trakcie game jamu powstało łącznie 35 gier – 27 na miejscu oraz 8 online (bo
istniała również taka możliwość stworzenia gry). W imprezie wzięło udział
łącznie 159 osób, w tym 87 tworzyło gry na miejscu, 29 online, a dodatkowe 43
osoby przyszły tylko na wykłady.
Wszystkie gry, które powstały w trakcie tego Game Jamu, możecie zobaczyć, a właściwie to przetestować tutaj.
Relację z eventu na YouTube przygotował Kamil Wnęk z Karczmy Geeka. Wszystkie wykłady można zobaczyć na kanale YT Huuuge Games. Zdjęcia z wydarzenia znajdują się na profilu FB Huuuge Games Company.
Jeżeli jesteście ciekawi, co działo się podczas Huuuge Game Jam, zajrzyjcie na stronę wydarzenia na FB Huuuge Game Jam.
Poniżej informacje o zwycięzcach:
Podium:
1. Wild Boar Studio: @Marcin Murawski, @Jarosław Świącik, @Jakub Szczepaniak, @Marek Polasik, @Paweł Matraszek, @Klaudia Styrcz (https://sirmarcin.itch.io/headahead)
2. Art. Core: @Bartosz Wegner, @Wojciech Mięsikowski, @Rafał Kozłowski, @Mikołaj Kubista (https://el-penny.itch.io/relative-runner)
3. Krasnoludy z Marsa: @Filip Kucharski, @Karol Czechowski, @Wojtek Grzelczak (https://isormour.itch.io/khazad-dumska-masakra-toporem-manualnym)
Huuuge wyróżnienie:
Lunar Maze: @Damian Nowakowski (https://zompi.itch.io/l-lunar-maze)
Dodatkowe wyróżnienia:
- Najlepsza gra VR
Gravity Jam: @Krzyszof Lewicki, @Robert Lewicki (https://slavgamedev.itch.io/gravity-jam)
- Najlepsza gra off topic
Hard Beat: @Szymon Licau, @Łukasz Kiełczykowski (https://nitwoe.itch.io/hard-beat)
Podium:
1. Johns of Gamedev: @Marcin Seredyński, @Bartosz Mazur, @Krzysztof Kajpust, @Dawid W. Mika, @Jakub Kowalski (https://vigrid.itch.io/relative-me)
2. Paranormal Relativity: @Oskar Kołosowski (Cekol93), @Adam
Prucnal (Segre)
(https://segre.itch.io/paranormal-relativity)
3. Gravity and Mirrors: @Wojciech Łojkowski @Kacper Narożnik, @Paweł Luszuk, @Adam Makiewicz, @Julianna Mikucka (https://movart.itch.io/o-gravity-and-mirrors)
Sprawcą całego zamieszania było Huuuge Games – dynamicznie rozwijający się deweloper i wydawca innowacyjnych gier typu Free2Play na platformy mobilne, który istnieje na rynku od 2002 roku. Jego misją jest tworzenie najlepszych gier społecznościowych na świecie.
W wydarzenie zaangażowali się partnerzy medialni tacy jak: IGN, PSX Extreme, PPE.pl, Pixel oraz Dziennik Internautów.
Partnerem, dzięki któremu uczestnicy mieli gdzie "jamować", był Gamedec, specjalizacja na UKW zajmująca się badaniem i projektowaniem gier.
Partnerami dodatkowymi zostali: Artifex Mundi, Flying Wild Hog, Klabater, Tobii EyeX oraz Microsoft.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*