Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tesco rozpoczyna udostępnianie Wi-Fi w swoich sklepach

05-12-2011, 20:04

Wi-Fi już wkrótce ma być dostępne za darmo we wszystkich sklepach Tesco na terenie Wielkiej Brytanii - poinformowała firma w poniedziałek.

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami Tesco rozpoczęło właśnie udostępnianie darmowego Wi-Fi w swoich sklepach. Na początek nowości przeznaczone będą wyłącznie dla użytkowników z Wielkiej Brytanii.

Czytaj także: Wirtualne sklepy Tesco w Korei Południowej

- Do tej pory klienci wykorzystywali internet do porównywania cen i przeglądania ocen produktów podczas robienia zakupów - czytamy na stronie Tesco. - Dzięki dostępowi do Wi-Fi będą oni mogli również logować się do swojego konta Clubcard, by sprawdzać, ile punktów posiadają, a także otrzymywać w zamian za nie różne produkty.

Dla użytkowników, którzy nie mają konta w Clubcard, darmowe Wi-Fi będzie działało wyłącznie przez pierwsze 15 minut (co 24 godziny limit będzie się odnawiał). Warto podkreślić, że Tesco jest jedną z pierwszych dużych sieci, która zdecydowała się na udostępnienie tego typu nowości. W wewnętrznym badaniu przeprowadzonym wśród klientów sklepu, aż 82% testujących darmowe Wi-Fi stwierdziło, że "zdecydowanie wykorzystałoby usługę ponownie".

W lipcu rzecznik prasowy brytyjskiej sieci sklepów w nieco humorystyczny sposób mówił o ograniczeniach usługi: Jeśli będziesz siedzieć cały dzień i streamować do swojego urządzania wideo, może wtedy wyłączymy hotspot. Warto zauważyć, że już niedługo klientom robiącym zakupy udostępniane mogą być nawet tablety, które będą pomocne w zdobywaniu dodatkowych informacji na temat produktów.

Czytaj także: Internetowy sklep Tesco będzie bardziej przypominał Amazona


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Tesco