Telewizory LED wspierające rozwiązania 3D zyskiwały szybko popularność w styczniu - poinformował serwis DigiTimes. Producenci urządzeń tego typu z optymizmem spoglądają w przyszłość.
Jak zauważają tajwańscy producenci, nowe technologie nie są skomplikowane ani kosztowne we wdrożeniu, co z pewnością przełoży się na większą liczbę telewizorów wspierających 3D, które pojawią się w tym roku na rynku.
Największym zainteresowaniem cieszą się tego typu telewizory z dużymi ekranami. Według Digitimes Research penetracja urządzeń 3D LCD sięgnęła w styczniu 2012 roku 39,2%. Dla telewizorów z przekątnymi matrycy poniżej 46 cali było to już jednak tylko 33%.
Użytkownicy oczekujący od swoich urządzeń trójwymiarowych atrakcji, często decydują się na 47-, 52-, 55-, a nawet 60-calowe urządzenia. Wśród największych tajwańskich producentów, jak Sampo, Chimei czy Tatung, panuje według DigiTimesa optymizm w związku z niskimi cenami urządzeń, które nie powinny stanowić istotnej bariery podczas zakupów.
O coraz lepszej sprzedaży swoich telewizorów poinformował w tym tygodniu również południowokoreański Samsung. Jak długo pojawia się zapotrzebowanie, tak długo jesteśmy otwarci na obecność w tym segmencie rynku - powiedział Kim Hyun-suk z oddziału zajmującego się produkcją ekranów Samsunga. Korporacja oprócz tańszych modeli, przygotowuje również telewizory najwyższej klasy, które mają obsługiwać m.in. polecenia głosowe, rozpoznawanie twarzy, czy umożliwiać wygodny dostęp do internetu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|