Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Telewizory 3D coraz popularniejsze

09-02-2012, 05:33

Telewizory LED wspierające rozwiązania 3D zyskiwały szybko popularność w styczniu - poinformował serwis DigiTimes. Producenci urządzeń tego typu z optymizmem spoglądają w przyszłość.

Jak zauważają tajwańscy producenci, nowe technologie nie są skomplikowane ani kosztowne we wdrożeniu, co z pewnością przełoży się na większą liczbę telewizorów wspierających 3D, które pojawią się w tym roku na rynku.

Czytaj także: Samsung: Coraz lepsza sprzedaż telewizorów

Największym zainteresowaniem cieszą się tego typu telewizory z dużymi ekranami. Według Digitimes Research penetracja urządzeń 3D LCD sięgnęła w styczniu 2012 roku 39,2%. Dla telewizorów z przekątnymi matrycy poniżej 46 cali było to już jednak tylko 33%.

Użytkownicy oczekujący od swoich urządzeń trójwymiarowych atrakcji, często decydują się na 47-, 52-, 55-, a nawet 60-calowe urządzenia. Wśród największych tajwańskich producentów, jak Sampo, Chimei czy Tatung, panuje według DigiTimesa optymizm w związku z niskimi cenami urządzeń, które nie powinny stanowić istotnej bariery podczas zakupów.

O coraz lepszej sprzedaży swoich telewizorów poinformował w tym tygodniu również południowokoreański Samsung. Jak długo pojawia się zapotrzebowanie, tak długo jesteśmy otwarci na obecność w tym segmencie rynku - powiedział Kim Hyun-suk z oddziału zajmującego się produkcją ekranów Samsunga. Korporacja oprócz tańszych modeli, przygotowuje również telewizory najwyższej klasy, które mają obsługiwać m.in. polecenia głosowe, rozpoznawanie twarzy, czy umożliwiać wygodny dostęp do internetu.

Czytaj także: Samsung rozpoczyna produkcję przezroczystych ekranów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigiTimes