Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Technologia w e-Commerce. Teoria i praktyka. E-handel w pytaniach i odpowiedziach

05-10-2013, 16:08

"Technologia w e-Commerce" to nowa pozycja w ofercie Wydawnictwa Helion skierowana do programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT wdrażających i odpowiedzialnych za utrzymanie sklepów i platform sprzedażowych. Książka wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej.

robot sprzątający

reklama


Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Tymczasem "Technologia w e-Commerce"  to zbiór odpowiedzi na jasno sprecyzowane pytania dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z e-handlem. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu, oferując szeroką i przekrojową wiedzę popartą bogatym doświadczeniem.

Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów i doświadczonych praktyków e-commerce - dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. 

Efektem jest kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku, z którego dowiesz się m.in.:

  • jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
  • w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
  • jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
  • jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
  • jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
  • jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
  • jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację

Dziennik Internautów jest patronatem medialnym książki. Gorąco zachęcamy wszystkich zaangażowanych w e-commerce do zapoznania się z jej treścią (pod artykułem znajdują się dwa bezpłatne rozdziały do pobrania). Publikacja jest do nabycia m.in. w internetowej księgarni Helion.

okładka książki Technologia w e-Commerce

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

 

Autorzy: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński

Stron: 488

Okładka: miękka

Cena: 69 zł

Kup książkę


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *