"Technologia w e-Commerce" to nowa pozycja w ofercie Wydawnictwa Helion skierowana do programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT wdrażających i odpowiedzialnych za utrzymanie sklepów i platform sprzedażowych. Książka wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej.
reklama
Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Tymczasem "Technologia w e-Commerce" to zbiór odpowiedzi na jasno sprecyzowane pytania dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z e-handlem. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu, oferując szeroką i przekrojową wiedzę popartą bogatym doświadczeniem.
Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów i doświadczonych praktyków e-commerce - dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych.
Efektem jest kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku, z którego dowiesz się m.in.:
Dziennik Internautów jest patronatem medialnym książki. Gorąco zachęcamy wszystkich zaangażowanych w e-commerce do zapoznania się z jej treścią (pod artykułem znajdują się dwa bezpłatne rozdziały do pobrania). Publikacja jest do nabycia m.in. w internetowej księgarni Helion.
Autorzy: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński
Stron: 488
Okładka: miękka
Cena: 69 zł
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Współtwórca Kinecta w rękach Apple - gigant potwierdził przejęcie PrimeSense