Podejście sieciowe w komunikacji wideo, koncentracja na rozwiązaniach telepresence i udostępnienie komunikacji wideo wysokiej jakości - to cele, do jakich dążyła firma Tandberg. Przychody firmy w II kwartale br. osiągnęły wartość 204,6 mln USD. Z kolei zysk operacyjny kształtował się na poziomie 43 mln USD.
Oceniając wyniki II kw., dyrektor generalny Tandbert, Fredrik Halvorsen powiedział: - Drugi kwartał odznaczał się konsekwentną realizacją zadań. Dzięki najsilniejszej ofercie produktów w tej branży Tandberg wraz ze swoimi lojalnymi partnerami dobrze realizował model sprzedaży oparty na wartości. Duży napływ gotówki i zdrowy bilans odzwierciedlają długofalową politykę firmy.
Przychody Tandberg w II kw. wyniosły 204,6 mln USD w porównaniu z 194,9 mln USD w analogicznym okresie roku poprzedniego, co oznacza wzrost o 5% rdr. Marża brutto w II kw. wyniosła 66,1% w porównaniu z 65,9% do II kw. ubiegłego roku.
Wydatki na sprzedaż, ogólne i administracyjne, w omawianym kwartale wyniosły 78,6 mln USD w porównaniu z 77,0 mln USD w tym samym okresie poprzedniego roku. Zysk operacyjny wyniósł 43,0 mln USD w porównaniu z 41,2 mln USD w analogicznym okresie roku poprzedniego.
W II kw. br. Tandberg sprzedał 15 663 jednostek terminalowych w porównaniu z 16 483 jednostkami w analogicznym okresie roku poprzedniego, co oznacza spadek o 5% rdr (ale wzrost o 4%, jeśli wyłączyć jednostki OEM). Przychody z produktów sieciowych wzrosły o 25%, a z usług o 22%.
Przychody w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w II kw. 2009 r. wyniosły ogółem 80,7 mln USD w porównaniu z 81,7 mln USD w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Priorytetami firmy na rok 2009 były: przyjęcie podejścia sieciowego w komunikacji wideo, uzyskanie pozycji lidera technologicznego w dziedzinie rozwiązań Telepresence oraz powszechne udostępnienie komunikacji wideo wysokiej jakości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*