Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

T-Mobile nie traktuje klientów poważnie - twierdzi Czytelnik

LISTY CZYTELNIKÓW 09-05-2014, 12:21
Listy Czytelników

Klienci T-Mobile nie mają możliwości sprawdzenia stanu wykorzystania pakietów internetowych - zasygnalizował jeden z Czytelników Dziennika Internautów. To nie tylko utrudnia życie, ale może też prowadzić do zwiększenia kosztów posiadania telefonu z mobilnym dostępem do internetu - uważa Czytelnik.

robot sprzątający

reklama


W liście, który wczoraj dotarł do redakcji Dziennika Internatów, Czytelnik napisał:

Na przełomie lutego i marca tego roku przedłużyłem umowę w T-Mobile, biorąc pakiet z darmowymi minutami i Internetem. Od tego czasu aż do dzisiaj nie mam możliwości sprawdzania na bieżąco wykorzystania pakietów, ponieważ w różnych wersjach serwisu obsługi abonentów dostaję inne informacje. I tak wchodząc na iBOA przez przeglądarkę na komputerze wyświetla się tylko pakiet minut i smsów (o Internecie ani słowa), wchodząc na iBOA przez telefon wyświetlają się już tylko minuty, a w aplikacji na Androida nie ma już nawet darmowych minut, tylko informacja o pakiecie smsów.

Tym sposobem każdy z serwisów wyświetla co innego i przez to nie ma możliwości kontrolowania swoich kosztów, co moim zdaniem może prowadzić do zwiększenia kosztów posiadania telefonu w T-Mobile. Być może jest to na rękę operatorowi? Na początku nie przyszłoby mi to do głowy, ale korespondencja z BOA zaczęła mnie do tego przekonywać. Przez dłuższy czas jedyne, co odpisywały mi kolejne osoby, to "problem został przekazany do działu specjalistycznego", "niektóre rzeczy zajmują więcej czasu" oraz "ten problem dotyczy większej ilości klientów". Szczególnie to ostatnie bardzo mnie zainteresowało. Skoro ten sam problem spotyka jakąś grupę klientów, to dlaczego nie został rozwiązany przez ponad 2 miesiące?

Odpowiedź na to pytanie pojawiła się, o dziwo, wczoraj. Zdecydowałem się złożyć reklamację w tej sprawie (wcześniej były to po prostu zgłoszenia problemu). Tego samego dnia dostałem telefon z BOA. Dowiedziałem się z niego, że problem nadal jest aktualny (a jak!), ale że być może nie zostanie w ogóle rozwiązany. Czemu? Ponieważ operator nie musi udostępniać tych informacji, a to, że wcześniej tam były, to była tylko dobra wola operatora!

Wniosek z tego wydaje się być prosty: T-Mobile zdecydował, że utrudni kontrolę koszów swoim klientom, a dzięki temu pewnie będą więcej wydawać, bo nie będą mogli prosto sprawdzić, ile minut i Internetu już wykorzystali. Pewnie jest to postępowanie zgodne z prawem, ale na pewno nie można tego nazwać poszanowaniem klientów.

Wczoraj, tj. 8.05.2014, przed południem przesłaliśmy ten list do biura prasowego T-Mobile, prosząc o ustosunkowanie się do opisanej sytuacji oraz informując, że artykuł opublikujemy w Dzienniku Internautów dzisiaj. Minęła doba, odpowiedzi nie otrzymaliśmy, a list - tak jak zaplanowaliśmy - publikujemy. Jeżeli T-Mobile zdecyduje się skomentować problem, materiał zostanie zaktualizowany, a na razie zachęcamy do komentowania i dzielenia się własnym doświadczeniem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl