Święty Graal marketingowców jest w Internecie - konferencja Internet ASAP. Skorzystaj z rabatu dla Czytelników DI
Aktualizacja: 05-05-2015, 14:39
21-22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. W tym roku pod hasłem „Komunikacja naprawdę zintegrowana”.
reklama
– Od lat marketerzy szukają metod rzeczywistej zintegrowanej komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Wołek, szef agencji interaktywnej Eura 7 i inicjator konferencji. – Jest jak święty Graal marketerów – ilekroć zamajaczy na horyzoncie, zaraz znika wśród sklepowych półek, w szumie informacyjnym. Ostatnio jesteśmy jednak świadkami powstania szeregu drobnych ulepszeń, które – naszym zdaniem – prowadzą do głębokiej zmiany jakościowej, w kierunku autentycznej integracji komunikacji marketingowej na co dzień, nie tylko przy gigantycznych budżetach. Wszystkie one łączą się z jednym hasłem: Sieć.
I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Zakres poruszanych zagadnień to m.in. nowe możliwości marketingowców w związku z ogromem dostępnych danych nt. użytkowników sieci, rola poszczególnych nośników i typów reklamy czy najświeższe wynalazki – od nowych aplikacji mobilnych po sensory niskoenergetyczne. Nie zabraknie też inspirujących przykładów na niestandardowe działania i łączenie online z offline.
Ważnym elementem konferencji są rozmowy kuluarowe i wieczorna impreza InterParty.
Wśród prelegentów nie braknie ani uznanych autorytetów marketingu, ani święcących sukcesy praktyków z wielkich firm.
Wśród tych pierwszych usłyszymy m.in. prof. Roberta Kozielskiego, wykładowcę, autora ponad 100 publikacji. Pod jego redakcją ukazała się książka „Wskaźniki marketingowe”. Kozielski pracował m.in. z takimi firmami, jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank czy LOTOS.
Z kolei Maciej Tesławski, z marketingiem związany od 1991 r., działał w sieciowych agencjach reklamowych, doradzał m.in. British American Tobacco, Oplowi, Nestle, Orlenowi czy Volvo. Obecnie niezależny konsultant i wykładowca. Autor książek „Strategia marketingowa” i „Lojalność konsumenta”.
Aleksandra Chojnacka i Karolina Kobiela pracują w Amrest – firmie prowadzącej marki KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Chojnacka skupia się na integrowaniu środowiska online z offline oraz przekładaniu kampanii digitalowych na bezpośrednie wyniki sprzedażowe. Kobiela odpowiada za całość działań digital Amrestu w Europie Środkowej. Prowadzi blog o technologiach mobilnych na GoMobi.pl.
Łukasz Wala zajmuje się marketingiem online marek Tymbark, Kubuś, Tiger i Lubella. Realizował kampanie nagradzane w konkursach branżowych (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie). Odpowiedzialny za wdrożenie kilkunastu aplikacji mobilnych pobranych łącznie ponad 3 miliony razy. Współtwórca największej strony FMCG na polskim Facebooku – Tymbark. Łączy głębokie podejście analityczne z kreatywnością, a w tzw. wolnym czasie prowadzi blog digitaldread.pl.
Można się spodziewać ciekawych wystąpień i inspirujących case’ów partnerów konferencji. Katarzyna Zerka z Eyetracking.pl pokaże nowatorskie badania odbioru treści w internecie, łączące tradycyjny eyetracking z neurologią. Marcin Szczupak z Press-Service Monitoring Mediów będzie wyjaśniał, które z tak licznych obecnie wskaźników działalności komunikacyjnej warto mierzyć i do czego je stosować. Przedstawiciele Online Advertising Network powiedzą, jak i do czego może się na nowo przydać reklama odsłonowa, której koniec już wiele razy wieszczono.
Organizatorzy wciąż kompletują listę partnerów. W kolejce są specjaliści od pozycjonowania, content marketingu, monitoringu i pomiarów sieci społecznościowych czy wspomnianych czujników niskich energii.
Bilety do zdobycia na stronie www.internetasap.pl
Pamiętaj o kodzie rabatowym: DIASAP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*