Startup wewnątrz Banku Millenium. Dalsza współpraca SentiOne z Bankiem PKO. Polska misja na Marsa. Przegląd #e-biznes
W dzisiejszym przeglądzie o polskiej misji na Marsa (na razie symulacyjnej), a także o pomyśle Banku Millenium i rozwiązaniach SentiOne dla Banku PKO. Zapraszam do lektury.
reklama
- Bank Millennium uruchomił swój wewnętrzny startup - otwartą dla wszystkich platformę zakupową goodie, zbierającą informację o zniżkach, promocjach i nowościach. Wykorzystano w niej elementy sztucznej inteligencji, rozpoznawanie obrazów, geolokalizację i chmurę obliczeniową Microsoft (źródło: materiał prasowy Millenium Bank).
- PKO Bank Polski i SentiOne wdrażają platformę SalesLift do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych. Narzędzie pozwoli usystematyzować i usprawnić zbieranie i przekazywanie informacji dotyczących banku do zespołów obsługi klienta, skuteczniej analizować duże ilości treści, a klientom - szybko uzyskać wsparcie (źródło: materiał prasowy SentiOne).
- InPost obniża ceny usług kurierskich dla klientów indywidualnych. Tańsze będą większe przesyłki (tzw. gabaryty B, C i D). Działanie ma być formą podziękowania dla klientów i wzmocnić ich lojalność. Firma wprowadza także płatności mobilne u kurierów (źródło: materiał prasowy InPost).
- Uniwersytet SWPS i Fundacja EXORiON 11 marca rozpoczną pierwszą polską analogową misję na Marsa EXO.17. Przez ponad dwa tygodnie będą trwały testy sprzętu i rozwiązania technologiczne z uwzględnieniem czynnika ludzkiego oraz badania psychologiczne. Chodzi o symulację wyprawy załogowej na Marsa (źródło: materiał prasowy Uniwersytetu SWPS).
- 6 marca zanox, europejska sieć reklamy efektywnościowej i jej firma partnerska Affiliate Window połączyły się, tworząc nową markę pod nazwą Awin. Obecnie ujednolicona sieć obejmuje 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców. W Polsce z nowej platformy będzie można korzystać jeszcze w tym roku (źródło: materiał prasowy Awin).