Spotify zdobyło 70 tys. płacących subskrybentów w tydzień

24-07-2011, 15:08

Premiera Spotify na rynku w Stanach Zjednoczonych okazała się bardzo udana.

Spotify na początku tego roku chwaliło się, że ma już ponad milion płacących użytkowników, a ekspansja na kolejnych rynkach ma szybko zwielokrotnić tę liczbę.

>>Czytaj także: Następnym przystankiem będzie usługa muzyczna?

Sonda
Kupujesz muzykę w sieci?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według Billa Werde z serwisu Billboard zaledwie tydzień po premierze w Stanach Zjednoczonych Spotify zdołało zgromadzić 70 tys. płacących subskrybentów. Usługa pozwala na nielimitowane odtwarzanie utworów po wykupieniu miesięcznego abonamentu. Można również zdecydować się na darmową wersję, jednak wtedy zmuszeni jesteśmy oglądać i wysłuchiwać reklamy, nie będziemy też mieć dostępu do wersji mobilnej.

Według materiałów, które wyciekły wcześniej, Spotify planuje po roku zdobyć aż 3 mln płacących użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Ich łączna liczba na amerykańskim rynku (razem z tymi, którzy nie uiszczają opłat) ma wynosić aż 50 milionów.

Serwis Business Insider zwraca z kolei uwagę na obecną już niemal od dekady w USA usługę Rhapsody, również umożliwiającą subskrypcję muzyki. Jej właściciele pochwalili się niedawno przekroczeniem 800 tys. użytkowników.

>>Czytaj także: Hulu będzie miało w tym roku pół miliarda przychodów?


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930