Japoński producent poinformował, że konsole Sony PlayStation Vita trafiły w pierwszy weekend po udostępnieniu do ponad 321 tysięcy graczy.
Po tym jak przed sklepami ustawiały się długie kolejki po nowe urządzenie Sony, jego sprzedaż osiągnęła bardzo dobre poziomy. Sukces japońskiego producenta jest jednak połowiczny.
Sony sprzedało w ciągu pierwszych dwóch dni po udostępnieniu Vita aż 321,4 tysiąca takich konsol. Jest to jednak wynik nieco słabszy niż w przypadku konkurencyjnego urządzenia Nintendo 3DS, które w 48 godzin po premierze znalazło 371 tysięcy nabywców.
Warto pamiętać, że kilka tygodniu po zaprezentowaniu przenośnej konsoli Nintendo musiało drastycznie obniżyć jego cenę w związku z bardzo niskim zainteresowaniem. Sony chce uniknąć podobnego scenariusza, oferując użytkownikom zestaw 24 gier, które mają utrzymać zainteresowanie sprzętem jeszcze przez długi czas.
PlayStation Vita jest następcą PS Portable zaprezentowanego w 2004 roku. Do tej pory pierwszą wersję przenośnej konsoli Sony kupiło aż 73 miliony użytkowników na całym świecie (166 tysięcy już pierwszego dnia). Przypomnijmy, że Vita wyposażona została w 5-calowy ekran dotykowy OLED o rozdzielczości 960x544 pikseli, jak również analogowe dżojstiki i obszary dotykowe z obu stron urządzenia. Sprzęt obsługuje technologię Wi-Fi, Bluetooth, GPS, a w droższej wersji także 3G.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|