Już dwie z czterech największych wytwórni muzycznych połączyły siły z YouTube przy projekcie Vevo. Czy firmom uda się przekonać do kupowania utworów muzycznych?
reklama
Vevo to wspólny projekt serwisu YouTube oraz największej na świecie wytwórni muzycznej Universal Music Group. Ma on wystartować pod koniec bieżącego roku i stać się alternatywą dla pobierania plików z sieci P2P, a także nowym sposobem na zarobienie pieniędzy z reklam. Specjalny odtwarzacz, który zostanie stworzony, będzie umieszczany na stronach serwisów społecznościowych. Umożliwiać on będzie dokonanie szybkiego zakupu słuchanego utworu w Amazon.com lub iTunes.
Agencja Reuters informuje, że do porozumienia przystąpiła druga z wielkiej czwórki wytwórni - Sony. Warunki zawartej umowy nie zostały podane, nie wiadomo więc, czy Sony oprócz dostarczenia muzyki będzie odpowiedzialna za coś jeszcze. Za stronę techniczną przedsięwzięcia odpowiedzialna będzie firma Google.
Dyrektor generalny Sony Rolf Schmidt-Holz dodał, że YouTube oraz Sony dzielą wspólną wizję dotyczącą prezentowania muzyki w internecie, która jest atrakcyjna także dla internautów, artystów oraz reklamodawców. Beyonce, Kings of Leon oraz Bruce Springsteen to główni artyści, z którymi wytwórnia ma podpisane umowy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|