Telefony już jakiś czas temu przestały być urządzeniami wyłącznie "do dzwonienia". Coraz więcej użytkowników oczekuje od nich dodatkowych funkcji i obsługi specjalistycznych aplikacji.
reklama
Już niedługo może przybyć urządzeń mobilnych z systemem WebOS należącym do HP, jednak na razie większego pola do popisu nie pozostawiają liderzy rynku smartfonów - Android oraz iOS.
Według badania przeprowadzonego przez Nielsen w maju aż 55 proc. klientów ze Stanów Zjednoczonych, którzy w ostatnim czasie kupili telefon, zaznaczało, że był to smartfon. Warto przy okazji wspomnieć, że w ubiegłym roku wynik był znacznie mniej optymistyczny dla rynku nowoczesnych telefonów, do których zakupu przyznawało się 34 proc. użytkowników.
Raport firmy Nielsen wyraźnie pokazuje również, że popularność Androida na rynku w USA przedstawia się w ostatnich miesiącach bez większych zmian, podczas gdy iOS od Apple'a wciąż szybko zyskuje nowych użytkowników.
Smartfona ma obecnie ponad 38 proc. użytkowników telefonów w Stanach Zjednoczonych, a urządzenie najczęściej wyposażone jest w Androida (38 proc.) bądź iOS (27 proc.). Dość dużą popularnością cieszy się także BlackBerry firmy RIM (21 proc.), a na kolejnych miejscach znajdują się Windows Mobile (9 proc.) oraz Symbian (2 proc.).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|