Redakcja magazynu "Proseed" uruchomiła kolejne medium dla przedsiębiorców. Skierowany jest do Young, Smart & Successful – liderów młodego biznesu. Strategicznymi partnerami zasięgowymi tygodnika zostali: Dziennik Internautów oraz Goldenline.
reklama
Celujemy w grupę młodych (24-35 l.) – choć bardziej liczy się tu stan umysłu niż metryka – przedsiębiorczych ludzi nastawionych na sukces osiągany dzięki odwadze, mądrym decyzjom i własnej pracy. Nasz czytelnik chce być wolny i żyć lepiej dzięki prowadzeniu własnego biznesu. Dlatego szuka drogi na skróty – rzeczowych, nieszablonowych, ale skutecznych i sprawdzonych rozwiązań – mówi Krzysztof Gontarek, redaktor naczelny tygodnika oraz redaktor naczelny Dziennika Internautów.
Na okładce pierwszego wydania gości współtwórca gry Wiedźmin – Michał Iwiński z CD Projekt. Numer ukazał się 4 czerwca br. w formacie PDF, od 11 maja tygodnik będzie dostępny na tablety z systemem Android.
Pierwszy numer można pobrać pod adresem: www.smartbiznes.co/tygodnik
Magazyn jest bezpłatny.
SMARTBIZNES to tygodnik online oraz interaktywna platforma internetowa na smartfonie, która daje młodym przedsiębiorcom wygodny dostęp do rozwiązań codziennych problemów. Redaktorem naczelnym jest Krzysztof Gontarek, wydawcą – spółka Proseed Sp. z o.o., która od trzech lat publikuje miesięcznik dla innowacyjnych liderów MŚP – “Proseed”.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*