Skype przeprasza i rekompensuje
Dwudniowa awaria komunikatora Skype utrudniła życie wielu internautom. Firma zaoferowała rekompensatę niektórym poszkodowanym.
Zgodnie z e-mailem, wysłanym do osób płacących za możliwość dzwonienia przez Skype, otrzymają one tydzień darmowego dzwonienia. Oferta dotyczy tylko użytkowników usług Skype Pro, Skype Unlimited, SkypeIn i Skype Voicemail - donosi Networkworld.
Nie trzeba składać żadnej prośby, ani reklamacji. Z darmowego dzwonienia będą mogły korzystać także te osoby, których przerwa w świadczeniu usług nie dotknęła. Firma zdała sobie bowiem sprawę, że awaria wpłynęła nie tylko na użytkowników indywidualnych, ale także na firmy.
Nie bez znaczenia może być również fakt, że wielu użytkowników zdecydowało się w tym czasie na korzystanie z usług innych komunikatorów, przykładowo polskie Gadu-Gadu odnotowało aż 6-krotne zwiększenie ruchu w sieci w czasie awarii Skype. Użytkownicy w innych krajach prawdopodobnie też szukali jakiejś alternatywy. Skype boi się utraty płacących użytkowników, stąd podjęte działanie.