Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Silesia SEM - spotkanie specjalistów marketingu w wyszukiwarkach

PATRONAT MEDIALNY 08-10-2009, 01:42

Zapraszamy specjalistów i osoby zainteresowane tematyką działań promocyjnych w wyszukiwarkach na drugie spotkanie Silesia SEM organizowane przez koło naukowe "Informaticus" Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

robot sprzątający

reklama


Nadrzędną ideą Silesia SEM jest upowszechnianie wiedzy o sposobach i formach wykorzystania potencjału reklamowego w wyszukiwarkach internetowych, a także integracja przedstawicieli i specjalistów z branży promocji i reklamy w wyszukiwarkach internetowych.

Tematyka:

  • strategie promocji w wyszukiwarkach internetowych,
  • narzędzia pomiaru skuteczności prowadzonych działań,
  • niestandardowe formy reklamy.


Agenda drugiego spotkania:

  1. Joanna Jastrzębska  (Timessquare PR)
    Temat: NPRS – model zarządzania komunikatami PR'owymi
    w internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania.

  2. Bartek Krzemień (firma Divbi), autor bloga Magiczne SEO i SEM
    Temat: Jak zabrać się za SEO w sektorze MSP?
    Dlaczego pozostawianie decyzji "panu od IT" to zły pomysł.

 

Po spotkaniu, odbędzie się część mniej oficjalna, czyli umacnianie relacji biznesowych w studenckiej kawiarni.

Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Informaticus działające przy Katedrze Informatyki Akademii Ekonomicznej w Katowicach, którego opiekunem jest Artur Strzelecki.

 

Patronem spotkania jest Akademia Ekonomiczna w Katowicach.
Dziennik Internautów jest patronem medialnym.


Na stronie WWW spotkania prowadzona jest rejestracja uczestników.

Data spotkania: 20 października 2009 roku (wtorek)
Godzina: 18:00
Miejsce: Akademia Ekonomiczna w Katowicach, ul. Bogucicka 3, budynek A (aula 228A)

Strona WWW spotkania: http://www.silesiasem.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E