Coraz więcej użytkowników informuje o problemach z flagowym smartfonem Samsunga.
reklama
Niektórzy użytkownicy flagowego smartfona Samsunga donoszą, że urządzenie przestaje działać po tym, jak jest ładowane przez noc, bądź po prostu nie włącza się po zgaśnięciu ekranu. Niestety problem może dotyczyć dużej grupy osób.
Samsung Galaxy S III w dwóch kolorach. Fot. Sham Hardy
O problemach po raz pierwszy internauci poinformowali w społecznościowym serwisie Reddit, gdzie pod tematem szybko pojawiło się ponad 150 komentarzy. Również w wątku na specjalistycznym forum XDA Developers dyskusja tocząca się już od ubiegłego miesiąca wydłużyła się do ponad 600 wpisów.
Użytkownicy informują, że problem dotyczy płyt głównych smartfona Galaxy S III, w tym najprawdopodobniej pamięci flash, która zawodzi już po około 150-200 dniach działania. Samsung nie potwierdził oficjalnie występowania takich problemów, jednak według TheNextWeb wielu pracowników salonów naprawczych potwierdza, że w ostatnim czasie duża grupa użytkowników zgłasza się z takimi wadami.
Samsung wymienia na gwarancji wszystkie uszkodzone podzespoły, niezależnie od tego, czy użytkownicy zrootowali swoje urządzenie, a także nie zwracając uwagi na zainstalowane oprogramowanie - czytamy na forum XDA. Niestety, podczas naprawy instalowane są identyczne płyty główne, jak te stosowane domyślnie, a więc niewykluczone, że problemy powrócą po raz kolejny za kilka miesięcy - zauważają redaktorzy TheNextWeb.
- To nie powinno się zdarzyć w przypadku flagowego urządzenia - skarży się jeden z internautów na forum XDA. Tego typu problemy z pewnością nie pomogą Samsungowi w walce na rynku mobilnym, choć warto pamiętać, że także iPhone miał swego czasu poważne kłopoty z zasięgiem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|