Biorąc pod uwagę fakt, że artykuł przygotowywany jest przez agencję zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, odpowiedź wydaje się oczywista. Wbrew pozorom zawartość tego artykułu (w sposób bardzo ogólny) przedstawi możliwości samodzielnego pozycjonowania strony.
reklama
Samodzielne pozycjonowanie strony. Czy się opłaca?
Biorąc pod uwagę fakt, że artykuł przygotowywany jest przez agencję zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, odpowiedź wydaje się oczywista. Wbrew pozorom zawartość tego artykułu (w sposób bardzo ogólny) przedstawi możliwości samodzielnego pozycjonowania strony.
Ze względu na specyfikę branży, aby pozycjonować samodzielnie stronę internetową należy posiadać pewną wiedzę o funkcjonowaniu wyszukiwarek internetowych. Wiedza ta powinna dotyczyć aspektów dotyczących optymalizacji witryny oraz pozyskiwania odnośników prowadzących do niej.
W swojej pracy wykonując audyt strony klienta, analizujemy kilkadziesiąt czynników mających wpływ na widoczność w wyszukiwarce. Niemniej jednak możliwie najbardziej upraszczając, należy zwrócić uwagę na optymalizację znacznika title (tytułu strony), nagłówków oraz treści odzwierciedlających naszą ofertę. Ze względu na fakt, że Google jest wyszukiwarką treści, należy skupić się przede wszystkim na dostarczeniu autorskich oraz wartościowych treści. Każda dodatkowa treść, którą opublikujemy na naszej stronie internetowej to potencjalne słowa kluczowe, które mogą być wpisane przez użytkowników wyszukiwarki, a tym samym istnieje szansa, że odnajdą właśnie Ciebie i Twoją ofertę.
Chcąc prowadzić samodzielnie działania związane z pozycjonowaniem własnej strony internetowej, nasza rada jest taka: Publikuj unikalne i wartościowe treści dotyczące Twojej branży i firmy. Możesz to zrobić np. w postaci bloga.
Niestety w dobie ogromnej konkurencyjności samo publikowanie wartościowych treści nie jest wystarczające. Konieczne jest pozyskiwanie odnośników, które będą prowadziły do Twojej strony. Ze względu na zmieniające się algorytmy wyszukiwarek jest to najtrudniejsze zadanie, ponieważ realizowane w sposób niewłaściwy może doprowadzić do nałożenia kary na stronę przez wyszukiwarkę Google. Istnieją najróżniejsze strategie dotyczące pozyskiwania odnośników do domeny, a odróżnia je szybkość osiąganych rezultatów i ich trwałość, koszt czy bezpieczeństwo witryny. Warto jest jednak podkreślić fakt, że ryzyko ukarania strony jest zawsze, ponieważ każde działanie mające na celu manipulowanie wynikami wyszukiwania jest niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby prowadzić proces pozycjonowania możliwie jak najbezpieczniej.
Chcąc samodzielnie zająć się pozyskiwaniem odnośników prowadzących do domeny, nasza rada jest następująca: Skontaktuj się z firmami współpracującymi z Tobą i poproś ich o umieszczenie odnośnika prowadzącego do Twojej strony. Jeśli Twoja firma wspiera jakieś organizacje pożytku publicznego, poproś o umieszczenie odnośnika do Twojej witryny. Dziel się swoją wiedzą na łamach portali branżowych lub publikuj na nich wartościowe artykuły sponsorowane. Nawiąż współpracę z blogerami np. poproś o napisanie recenzji Twojego produktu. Możliwości pozyskania odnośników samodzielnie jest bardzo dużo, często jednak wiąże się to z bardzo wysokimi kosztami i dużymi nakładami czasu.
Odpowiadając na pytanie tytułowe: "Czy opłaca się samodzielnie pozycjonować stronę?". Wszystko zależy od naszych możliwości pozyskana odnośników prowadzących do domeny, wolnego czasu oraz możliwości finansowych. Najczęściej okazuje się bowiem, że zlecenie pozycjonowania wyspecjalizowanej firmie jest po prostu tańsze. Agencje zajmujące się profesjonalnym pozycjonowaniem mają większe możliwości, gdyż dysponują specjalistyczną wiedzą, własną infrastrukturą pozwalającą ograniczyć koszty pozycjonowania, a także umożliwiają osiąganie lepszych rezultatów. Jest to istotne w szczególności w bardziej konkurencyjnych branżach. Samodzielne pozycjonowanie strony jest jednak jak najbardziej możliwe.
Ze względu na charakter artykułu, możliwe było tylko bardzo ogólne przedstawienie tematu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy: NPROFIT
Źródło: Publikacja opłacona
Jeśli chcesz, aby informacja prasowa lub komunikat Twojej firmy pojawił się w DI pisz pod adres: kf@di24.pl. W odpowiedzi prześlemy informacje o usłudze.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|