Razem z rokiem szkolnym wystartował blog tworzony przez przedstawicieli Poczty Polskiej SA. Prowadzący go rzecznik przedsiębiorstwa Zbigniew Baranowski powiedział Dziennikowi Internautów, że będzie można się przekonać, czy w Polsce istnieje potrzeba dyskutowania na szeroko rozumiane tematy pocztowe.
reklama
Poczta poinformowała, że od 1 września br. na stronach Poczty Polskiej można śledzić pocztowego bloga. Jest on prowadzony przez Zbigniewa Baranowskiego, rzecznika PP, wspólnie z Działem Informacji i Komunikacji Społecznej. Można go znaleźć pod adresem blog.poczta-polska.pl.
Do tej pory na blogu pojawiły się dwa wpisy. Pierwszy dotyczy przekształcenia Poczty w spółkę akcyjną (wywołał 25 komentarzy). Drugi mówi o Panu Arku, który wygrał I Łowicki Wyścig Listonoszy.
Zbigniew Baranowski powiedział Dziennikowi Internautów, że blog jako kanał komunikowania ma wiele zalet. Podoba mu się koncepcja bloga, która zakłada regularne publikowanie materiałów i interakcję z czytelnikami, klientami i pracownikami.
– Na naszym blogu, co wynika ze specyfiki firmy, chcemy pisać o Poczcie, o rynku pocztowym, chcemy również komentować na bieżąco wydarzenia z nim związane, zachęcać czytelników do wyrażania swoich opinii. Liczymy, że taki sposób interakcji m.in. z klientami w przyszłości może pomóc np. w poznawaniu ich potrzeb czy oczekiwań. Poza tym z badań wynika, że blog jest bliższy czytelnikowi, niż np. zwykła strona WWW. Prawdopodobnie związane jest to z lżejszą formą ujmowania zawartych tam tematów, które często pisane są w formie przemyśleń, spostrzeżeń - stwierdził rzecznik Poczty Polskiej.
Według Zbigniewa Baranowskiego będzie można teraz sprawdzić, czy w Polsce istnieje potrzeba dyskutowania na szeroko rozumiane tematy pocztowe. Jeśli pomysł podchwyci, blog będzie rozwijany.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*