134 firmy przekonywać będą przez tydzień w internecie, że właśnie dla nich powinniśmy pracować. Organizator Internetowych Targów Pracy spodziewa się wysokiej frekwencji.
W dniach od 20 do 26 października odbywać się będą piąte Internetowe Targi Pracy. Ich organizatorem jest serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl, a głównym sponsorem Polska Telefonia Cyfrowa. Swój udział zapowiedziały 134 firmy, o 75 procent więcej niż w poprzedniej edycji. Są wśród nich m.in. Adecco Poland, Empik, Eurobank, ING Bank Śląski, L'Oreal, Netia, Phillips, PriceWaterhouseCoopers czy Era.
Na odwiedzających czekać będą ogłoszenia rekrutacyjne, artykuły publicystyczne, informacje o firmach, a także czaty z pracodawcami. W pierwszej edycji wzięło udział około 100 tysięcy internautów, w czwartej - ponad 215 tysięcy. Średnio w ciągu godziny notowano około 1 800 wejść, a każdy odwiedzający spędził na Targach około 20 minut.
Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl, uważa, że Internetowe Targi Pracy są bardzo skutecznym sposobem na dotarcie do kandydatów, jednak przy znacznie niższych kosztach w porównaniu z tradycyjną imprezą targową.
Internetowe Targi Pracy dostępne są pod adresem www.targipracy.gazeta.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*