Po sukcesie ubiegłorocznej edycji konkursu na Fotoblog Roku 2010 redakcja serwisu SwiatObrazu.pl ogłosiła rozpoczęcie edycji na rok 2011. Konkurs ma na celu wyłonienie najbardziej wartościowych fotoblogów i ich twórców.
Uczestnicy tegorocznej edycji Konkursu będą mieli okazję powalczyć nie tylko o zaszczytny tytuł, ale także o nagrody, których wartość przekracza 12 tysięcy złotych: drukarki fotograficzne firmy Epson, aparaty cyfrowe marki Casio Exilim, bony na zakupy w sklepach House oraz torby i plecaki marki Lowepro.
Fotoblogi to nie tylko prywatne pamiętniki dokumentujące czyjeś życie za pomocą fotografii. To także dokumentacja pasji, zainteresowań czy szalonych projektów ich autorów. W zeszłorocznym Konkursie mieliśmy okazję podziwiać fotoblogi dotyczące osobistych refleksji na temat mody, życia ulicy, podróży, losów jednego szarego swetra, opisujące obrazami życie jednego miasta czy stanowiące swoisty atlas ptaków. Z każdego fotobloga można wyczytać inspirację jego autora, zobaczyć wiele dobrych fotografii, które pozostają w pamięci, dlatego cieszymy się, że możemy znowu zacząć się im przyglądać - mówią organizatorzy.
Pierwsza edycja Konkursu cieszyła się ogromną popularnością i pozwoliła odkryć wielu utalentowanych autorów. Do Konkursu zgłoszono 529 fotoblogów, na zwycięzcę plebiscytu publiczności oddano 15 909 głosów, a w sumie głosowano 96 565 razy. W 2010 roku tytuł Fotobloga Roku głosami Jury przypadł stronie "Moje uniformy" tworzonej przez Arkadiusza Wojciechowskiego, a głosami publiczności Fotoblogiem Roku zostało "Karakorum" autorstwa Justyny Górskiej. Czekamy na ich następców!
Konkurs trwa od 15 lutego 2011 do 15 września 2011 (do Konkursu można przystąpić do 1 września 2011 r.). W ciągu pierwszych kilku dni od rozpoczęcia do konkursu zgłoszono już ponad 140 fotoblogów.
Szczegóły na stronie: www.swiatobrazu.pl/fotoblog2011
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*