Startuje WP PAY, system płatności przeznaczony specjalnie dla sklepów online wykorzystujących technologię WooCommerce. Nowe rozwiązanie, które powstało dzięki współpracy firm WP Desk i Blue Media, skierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał platform sprzedażowych na platformie WordPress.
reklama
WooCommerce to wtyczka internetowa, która przekształca stronę opartą na WordPressie w sklep internetowy. Pozwala na wprowadzenie zdjęć produktów, opisów przedmiotów oraz ich cen. Oferuje bogate możliwości personalizacji sklepu poprzez udostępnianie motywów i możliwość modyfikacji kodu. Według danych BuiltWith ponad jedna czwarta wszystkich sklepów online w Polsce działa w oparciu o WooCommerce a ich liczba ciągle rośnie.
- Łączenie technologii WordPress i WooCommerce jest najpopularniejszym rozwiązaniem dla e-commerce w Polsce i na świecie. Zawdzięcza to dużej elastyczności tworzenia sklepów online, a także setkom darmowych rozszerzeń, które usprawniają przebieg sprzedaży internetowej - mówi Maciej Swoboda - założyciel WP Desk.
Narzędzie WP PAY powstało zarówno z myślą o osobach, które dopiero stawiają swoje pierwsze platformy sprzedażowe, jak i o tych sprzedawcach, którzy chcą zmienić swojego dotychczasowego operatora transakcji płatniczych. Za bezpieczeństwo i przebieg transakcji odpowiada Blue Media, licencjonowana krajowa instytucja płatnicza - z jej systemu płatności online korzysta już 33 tys. sklepów internetowych.
Aktywacja WP PAY jest prosta, a rejestracja darmowa - wystarczy tylko wypełnić krótki formularz na stronie internetowej wppay.pl. WP PAY jest stale aktualizowane i będzie oferować nowe usługi i produkty finansowe, aby zapewnić dodatkowe korzyści - zarówno dla właścicieli sklepów, jak i ich klientów. W każdej chwili istnieje możliwość kontaktu z zespołem specjalistów, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i zaproponują najlepsze rozwiązania, nie tylko związane z płatnościami, ale także innymi aspektami funkcjonowania biznesów online.
- Wdrażając na swoich stronach WP PAY sklepy mogą udostępniać swoim klientom najpopularniejsze metody płatności internetowych, od szybkich przelewów, przez BLIK, Google Pay i Apple Pay oraz płatności kartą. System jest niezwykle bezpieczny, ponieważ klient w każdej chwili może liczyć na pomoc naszych specjalistów - komentuje Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|