Od początku sierpnia mogą zgłaszać się zespoły zainteresowane uczestnictwem w festiwalu. Na najlepszy startup czeka 50 tys. złotych oraz kampania reklamowa w serwisach Grupy Gazeta.pl.
reklama
Podczas dwudniowego festiwalu - podobnie jak w ubiegłym roku - twórcy najciekawszych startupów przedstawią swoje projekty publiczności oraz mentorom. Będą mogli skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży internetowej, pełniącymi również rolę jury konkursu. W programie festiwalu przewidziane zostały specjalne wykłady oraz warsztaty.
Organizatorzy liczą na kreatywne i zgrane zespoły, które dopiero rozpoczynają działalność internetową lub posiadają już częściowo wdrożony model biznesowy. Ważny jest też charakter działalności prowadzonej przez startup, bo w zależności od niego można zaproponować odpowiednie wsparcie, tak jak to było w przypadku współpracy Agory z AdTaily.
Startup Fest ma umożliwić twórcom startupów nawiązanie cennych kontaktów z branżą internetową oraz inwestorami, analizę projektów przez doświadczonych ekspertów, a także zdobycie dodatkowych umiejętności w czasie specjalnych warsztatów. To również szansa, by zdobyć wsparcie dużego partnera, jakim jest Agora, który może zapewnić odpowiednie know-how, wsparcie biznesowe, dostęp do ogromnego grona odbiorców i reklamodawców oraz siłę dużej grupy mediowej.
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny na stronie www.startupfest.pl od początku do końca sierpnia. Lista 20 najlepszych projektów, które zostaną zaproszone na festiwal będzie znana 30 września. Startup Fest odbędzie się 13-14 października w siedzibie Gazeta.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|