Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Roadshow E-commerce w praktyce rusza w trasę po Polsce z hasłem Sprzedawaj więcej! [patronat]

PATRONAT MEDIALNY 07-09-2015, 20:16

Grupa Unity już po raz szósty wyruszy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji E-commerce w praktyce, tym razem pod hasłem Sprzedawaj więcej! Spotkania we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie to kwintesencja praktycznej wiedzy o tym, jak znacząco zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Prawo, technologia, logistyka, performance marketing to tylko niektóre z tematów wydarzenia.

robot sprzątający

reklama


Jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-commerce? W dobie olbrzymiej konkurencji w branży i rosnących w zawrotnym tempie kosztów pozyskania nowego klienta jest to szczególnie trudne. Kluczem do sukcesu właścicieli małych i dużych biznesów jest praktyczna wiedza na temat mechanizmów jakie rządzą e-sprzedażą, ale też strategie marketingowe oparte na wykorzystaniu wielu narzędzi i metod przy zachowaniu odpowiedniej spójności.

Jednym z głównych tematów tegorocznego Roadshow E-commerce jest performance marketing. W Grupie Unity wierzymy, że tylko synergia wszystkich działań (IT, analityka, SEM, SEO, optymalizacja konwersji) pozwala naszym klientom sprzedawać więcej i skuteczniej w Internecie. Chcemy uchylić rąbek tajemnicy naszego know-how i wspólnie z zaproszonymi gośćmi porozmawiać o efektywnych działaniach e-marketingowych – komentuje Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity. 

roadshow unity

Roadshow to przede wszystkim spotkanie z praktykami branży, którzy na e-commerce patrzą kompleksowo i wiedzą, że to nie tylko sprzedaż, ale też technologia, logistyka i marketing. Podczas konferencji porozmawiamy między innymi o tym jak podnieść konwersję łącząc różne metody i narzędzia w efektywny ekosystem marketingowy. Pochylimy się nad tematem personalizacji, która stanowi już absolutny must have każdego e-sklepu oraz niekwestionowanej siły z jaką na klientów działa email marketing. Przybliżymy również temat pozytywnych doświadczeń klienta, również w kontekście obsługi posprzedażowej. Każdą konferencję zamknie dynamiczna dyskusja w formie fireside chat z przedstawicielem topowej marki.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a zarejestrować można się na stronie www.roadshow.unity.pl/#rejestracja

 

Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami: Trusted Shops, GO.PL, Grupą Raben i FreshMail oraz patroni medialni Marketer +, Marketing Przy Kawie, Dziennik Internautów, Decyzje IT, Ebo.edu.pl, Galerie Handlowe, fashionbusiness.pl, Admonkey, eGospodarka, Nowy Marketing, ERP-view.pl, ERP24.pl, MagazynIT.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *