Po ogłoszeniu bardzo słabych wyników finansowych za ubiegły rok Research In Motion zapewnia, że nie zamierza się odwracać od rynku konsumenckiego. Jednocześnie jednak klienci biznesowi pozostają bardzo ważną częścią planu restrukturyzacyjnego kanadyjskiego producenta.
W połowie tego tygodnia Research In Motion ogłosiło, że zysk roczny koncernu spadł o blisko 66%. Najgorzej przedstawia się jednak ostatni kwartał 2011 roku, w którym firma straciła ponad 125 milionów dolarów.
- Doniesienia o tym, że RIM odejdzie od rynku konsumenckiego są całkowicie nieprawdziwe - powiedział w rozmowie z Pocket-lint Patrick Spence szefujący w RIM działowi sprzedaży oraz marketingu regionalnego. Spence przyznaje jednak, że w przyszłości firma zamierza się skupić na wykorzystywaniu swoich najmocniejszych stron.
- Ogłosiliśmy plany, które zakładają skupienie się na naszych największych zaletach, a także wykorzystanie bazy klientów biznesowych - tłumaczy Spence. - Jesteśmy przekonani, że będziemy w ten sposób budowali naszą siłę, by ostatecznie zdobywać również kolejne sektory rynku konsumenckiego. Wśród swoich największych zalet Research In Motion wymienia m.in. komunikator BBM, ale także bezpieczeństwo oraz łatwość zarządzania tworzoną przez siebie platformą.
Wcześniej dyrektor generalny RIM podczas swojego przemówienia zwracał większą uwagę na klientów biznesowych. Planujemy od nowa przyjrzeć się rynkowi biznesowemu, a także przekuć w zyski naszą dominującą pozycję w tym segmencie - mówił Thorsten Heins. - Uważamy, że BlackBerry nie może odnieść sukcesu, jeśli będziemy się starali pozostać wierni wszystkim rzeczom i wszystkim ludziom. Zamiast tego skupimy się na naszych największych zaletach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|