Rewolucja w reklamie według Onet.pl
Wraz z początkiem marca do oferty reklamowej portalu dołączył nowy produkt - "pasma czasowe". Zdaniem przedstawicieli Onetu, to całkowicie nowatorskie spojrzenie na reklamę w Sieci nie tylko w Polsce, ale także na świecie.
Reklamodawcy otrzymali do dyspozycji "pasma czasowe" - 15-minutowe bloki, w czasie których reklama jest widoczna non-stop na wszystkich stronach portalu. Dzięki temu, reklamę zobaczy każdy internauta surfujący po stronach Onetu.
Na potrzeby kampanii w pasmach czasowych, do emisji została wybrana najbardziej popularna forma w internecie, jaką jest obecnie billboard (750x100 pikseli), wyświetlany na samej górze strony WWW. Reklamy będą wyświetlane w 4. pasmach w dni robocze oraz w 5. pasmach w weekendy.
Onet wspomina także o innych zmianach, m.in.: o obniżce cen reklam wideo, podniesieniu limitów objętościowych dla prawie wszystkich form reklamowych do wartości rekomendowanych przez IAB i uproszczeniu struktury cen podstawowych produktów reklamowych oferowanych w modelu CPM.
Ta ostatnia nowość obejmuje wprowadzenie wyraźnego podziału cenowego dla kampanii kierowanych na unikalnych użytkowników (capping 1) i pozostałych kampanii oraz zgrupowanie wszystkich serwisów Onet.pl na jednym poziomie cenowym zamiast dotychczasowych dwóch.