Niedawno Huawei i Honor, teraz Xiaomi i Redmi. Znany chiński producent smartfonów wydzielił Redmi - dotychczas jedną ze swoich linii - jako osobną markę. Wedle deklaracji Xiaomi, Redmi skupi się na urządzeniach o korzystnym stosunku ceny do jakości. Pierwsze urządzenie pokazuje, że rzeczywiście mówimy o średniej półce cenowej.
reklama
Xiaomi wydziela Redmi, dając swojej średniobudżetowej serii możliwość rozwoju pod samodzielną marką. Dzięki temu, Xiaomi będzie mogło skupić się na - zapewne coraz droższych - flagowcach określanych jako "Mi", natomiast Redmi będzie oferowało telefony ze średniej półki, być może kierując się ku rozwiązaniom typowo budżetowym.
Choć mówi się, że ruch Xiaomi przypomina zabieg wydzielenia marki Honor z portfolio Huawei, warto przypomnieć, że nie jest to pierwszy krok firmy w kierunku specjalizacji pod kątem obsługi różnych segmentów rynku. Ze struktur Xiaomi wydzielono już budżetowe flagowce pod markę Pocophone.
10 stycznia na rynku pojawił się pierwszy smartfon sygnowany przez markę. Redmi Note 7 zostało wyposażone w aparat 48 Mpix, a jednocześnie kosztuje 150 dol. To najniższa rynkowa cena za smartfon z takim aparatem. Zapowiadana jest także wersja Pro - w tym rozwiązaniu ma wystąpić czujnik optyczny IMX586 Sony.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Zakupy spożywcze online. Czy robimy je chętniej po zakazie handlu w niedzielę?