Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Radio pozna gusta użytkowników

11-01-2006, 11:41

Konkurencja radia z odtwarzaczami mp3 nie jest łatwa, ale zmusza nadawców do kreatywności. Bardzo ciekawy sposób dostarczania piosenek zaproponowały użytkownikom komputerów i telefonów 3G firmy Vodafone i Sony NetServices.

konto firmowe

reklama


Usługa Vodafone Radio DJ ma pozwalać na słuchanie piosenek starych i nowych, zarówno od wielkich jak i od niezależnych wydawców. Będzie się na nią składało kilka kanałów radiowych, o których kształcie zadecydują użytkownicy.

W trakcie słuchania piosenki użytkownik będzie mógł za pomocą przycisków "like" i "dislike" (lubię, nie lubię) poinformować serwis o tym, czy dana piosenka mu się podoba, czy nie. Wybranie przycisku "dislike" (nie lubię) spowoduje przeskoczenie do następnego utworu.

Dane zebrane od użytkowników, dotyczące zarówno stylu muzyki jak i wykonawców, pomogą w tworzeniu jak najciekawszej oferty programowej radia. Personalne ustawienia będą dostępne zarówno z poziomu telefonu 3G jak i komputera.

Serwis ma być uruchomiony w ciągu najbliższych miesięcy w Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech. W ciągu kolejnych 12 miesięcy ma być również dostępny w 20 innych państwach.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Sprzedaż LCD ruszy z kopyta

Źródło: Vnunet