Dzięki możliwości rekomendacji reklam mają one stać się o wiele atrakcyjniejsze dla internautów.
Wyszukiwarkowy gigant poinformował na swoim blogu, że teraz także jednostki wyświetlane w ramach Google Display Network będą wyposażone w dobrze znany przycisk +1.
- Wierzymy, że dodanie osobistych rekomendacji do reklam ma potencjał do tego, by zmienić sposób, w jaki ludzie patrzą na reklamy - napisał na swoim blogu Google. - Reklamy stają się znacznie bardziej wartościowe, gdy ludzie widzą, który z ich znajomych lub kontaktów zechciał ją wesprzeć.
Jak zauważa serwis Mashable, pomysł wyszukiwarkowego giganta nie jest jednak nowy. Od dawna reklamy, które można "polubić", stosuje Facebook, ale tego typu jednostki spotkać można również w popularnym serwisie Digg.
Nowości związane z reklamami zostały zapowiedziane już jakiś czas temu, a od początku czerwca internauci mogą "plusować" jednostki AdWords wyświetlane w wyszukiwarce. Na razie nie wiadomo, jak będzie wyglądać rekomendowanie reklam graficznych, jednak Google zapewnił, że nowości trafią do wszystkich użytkowników w ciągu kilku najbliższych tygodni.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*