Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Profile Google z nowym wyglądem

04-03-2011, 11:45

Google wciąż próbuje uczynić z bazy swoich użytkowników prawdziwą sieć społecznościową. Nowy wygląd profili to kolejny krok w tym kierunku.

robot sprzątający

reklama


Niedawno wspominaliśmy o nowym pasku nawigacyjnym, który miał w wygodny sposób integrować coraz liczniejszy zbiór usług wyszukiwarkowego giganta. Tymczasem prawdziwa rewolucja może nadejść z zupełnie innej strony.

>> Czytaj także: Google powoli wprowadza HTTPS do YouTube

Sonda
Google zbyt mocno inspiruje się Facebookiem?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Nowy układ profili Google to wyraźna inspiracja Facebookiem, która niestety jednocześnie nie wprowadza żadnych rewolucyjnych funkcji. Mamy teraz możliwość uzupełnienia informacji o sobie, a w dodatkowej karcie przeglądanie nowości z Buzz, teraz łudząco podobnego do "ściany" znanej z największego na świecie serwisu społecznościowego.

W głównej części serwisu mamy do dyspozycji między innymi pole, w którym powinniśmy wpisać kilka najlepiej opisujących nas słów, natomiast poniżej możemy wskazać swoje ulubione zdjęcia z Picasa Web Albums. Nie mogło zabraknąć także pól na informacje takie, jak "historia zawodowa", "zainteresowania" czy "związki", które przynajmniej według filmu The Social Network bardzo istotnie wpłynęło na zainteresowanie witryną Marka Zuckerberga.

Nowe profile w Google
fot. DI - Nowe profile w Google
Samo przeniesienie części funkcjonalności Facebooka do serwisu Google nie wydaje się jednak wystarczające. O ile implementacja Buzza w Gmailu odbiła się szerokim echem, tak z profili korzysta już znacznie mniejsza liczba użytkowników i nawet jeśli mają oni świadomość ich istnienia, mało kto odwiedza je regularnie.

>> Czytaj także: Cześć, mam na imię Facebook...


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google OS