Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Premiera: Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

15-04-2014, 17:42

Natalia Hatalska – autorka bloga hatalska.com, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej i trendwatcher – wydaje właśnie swoją pierwszą książkę pt. „Cząstki przyciągania: Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe”. To pierwszy album na polskim rynku poświęcony w całości niestandardowym reklamom zrealizowanym w naszym kraju. Darmowe fragmenty książki do pobrania pod tekstem.

„Od kiedy pamiętam, zawsze chciałam stworzyć album poświęcony polskim niestandardom. Głównie dlatego, że światowych pozycji tego typu jest całkiem sporo, natomiast dotyczących wyłącznie naszego rynku do tej pory nie było. Cieszę się bardzo, że mogłam to zrobić jako pierwsza” - mówi Natalia Hatalska.

Album zawiera 158 najciekawszych niestandardowych reklam rodzimego rynku. Ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Przede wszystkim ma być próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną.

„Przeglądając setki niestandardowych reklam, wyodrębniłam łącznie 7 schematów - tzw. marketingowych memów - które w mojej opinii są pomocne w stworzeniu skutecznej kampanii niestandardowej. Należą do nich: zaangażowanie, bliskość, użyteczność, emocje, kontekst, czas i zaskoczenie” - dodaje Hatalska.

Premiera albumu: 15 kwietnia 2014.

Cząstki przyciągania - okładka

 

 

Tytuł:

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Autorka: Natalia Hatalska

Stron: 200

Data premiery książki: 15.04.2014

Książka dostępna jest w księgarni Onepress: http://onepress.pl

 

Natalia Hatalska to ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *