Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poznaliśmy Laureatów Rankingu Wartości Marek Wielkopolski 2012

PATRONAT MEDIALNY 06-12-2012, 20:06

Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu Internautów zostały wybrane najcenniejszymi markami roku 2012. Po 6 miesiącach badań i analiz Partnerzy Merytoryczni Rankingu, Grupa Fresh i DGA, wyłonili jego zwycięzców.

– Ideą Rankingu Marek Wielkopolski, jest promowanie najcenniejszych marek, zarówno na arenie polskiej, jak i europejskiej. Jesteśmy dumni, ponieważ według naszych informacji jest to pierwsza tego typu inicjatywa o charakterze regionalnym – mówi Adam Michańków, członek Zarządu WKK, pomysłodawca Rankingu. Wydarzenie zostało zorganizowane z inicjatywy Wielkopolskiego Klub Kapitału (WKK) pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Wielkopolskiego i Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy wsparciu udzielonym przez DZBANK. Wręczenie statuetek odbyło się 5 grudnia br. w Hotelu Andersia w Poznaniu.

W Gali Finałowej oraz spotkaniu Wielkopolskich Organizacji Biznesowych uczestniczyło ponad 300 wielkopolskich przedsiębiorców, co świadczy o sile środowiska biznesowego w regionie.

W tegorocznej edycji ponad 600 marek otrzymało możliwość uczestniczenia w Rankingu, 142 marki wysłały swoje zgłoszenia, a zakwalifikowało się ich 58. Żadna z uczestniczących marek nie poniosła kosztów – Ranking jest całkowicie bezpłatny i obiektywny. Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki:

ranking najcenniejszych marek wielkopolski

Kategoria Ranking Internautów:

  1. KKS Lech Poznań (23,47% głosów)
  2. JANA – spółdzielnia mleczarska
  3. Biały Jeleń
  4. Surówki Grześkowiak
  5. YES

W planach na przyszły rok przewidziane jest zaproszenie do udziału dla ponad 1000 marek, a wyniki Rankingu będą promowane w mediach biznesowych oraz wśród organizacji biznesowych działających w całej Europie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *