Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu Internautów zostały wybrane najcenniejszymi markami roku 2012. Po 6 miesiącach badań i analiz Partnerzy Merytoryczni Rankingu, Grupa Fresh i DGA, wyłonili jego zwycięzców.
reklama
– Ideą Rankingu Marek Wielkopolski, jest promowanie najcenniejszych marek, zarówno na arenie polskiej, jak i europejskiej. Jesteśmy dumni, ponieważ według naszych informacji jest to pierwsza tego typu inicjatywa o charakterze regionalnym – mówi Adam Michańków, członek Zarządu WKK, pomysłodawca Rankingu. Wydarzenie zostało zorganizowane z inicjatywy Wielkopolskiego Klub Kapitału (WKK) pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Wielkopolskiego i Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy wsparciu udzielonym przez DZBANK. Wręczenie statuetek odbyło się 5 grudnia br. w Hotelu Andersia w Poznaniu.
W Gali Finałowej oraz spotkaniu Wielkopolskich Organizacji Biznesowych uczestniczyło ponad 300 wielkopolskich przedsiębiorców, co świadczy o sile środowiska biznesowego w regionie.
W tegorocznej edycji ponad 600 marek otrzymało możliwość uczestniczenia w Rankingu, 142 marki wysłały swoje zgłoszenia, a zakwalifikowało się ich 58. Żadna z uczestniczących marek nie poniosła kosztów – Ranking jest całkowicie bezpłatny i obiektywny. Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki:
Kategoria Ranking Internautów:
W planach na przyszły rok przewidziane jest zaproszenie do udziału dla ponad 1000 marek, a wyniki Rankingu będą promowane w mediach biznesowych oraz wśród organizacji biznesowych działających w całej Europie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*