Poznaj wizję rozwoju Naszej Klasy

10-03-2010, 10:47

Wczoraj przedstawiciele Naszej Klasy przedstawili na konferencji wizję rozwoju serwisu w 2010 roku. Najpopularniejszy polski serwis chce postawić na komunikację i rozrywkę. Planuje m.in. zakładanie grup tematycznych, udostępnienie API dla partnerów oraz dostarczanie gier. Nie bez znaczenia będzie zmiana marki na NK.pl. Szczegóły można poznać, oglądając materiał wideo przygotowany przez Lookr.tv.

Lookr.tv przygotowała kilka klipów z wczorajszej konferencji (odbyła się w Warszawie w klubie Iguana Lounge, w godz. 12-15). Najważniejsze ciekawostki z konferencji przedstawiają się następująco:

  • 27% udziałów w Naszej-Klasie mają jej założyciele,
  • 13 mln osób loguje się codziennie na NK,
  • 313 nowych kont powstało w styczniu,
  • wzrost Facebooka w Polsce i spadek NK to tylko "rzeczywistość medialna",
  • planowana jest możliwość zakładania grup tematycznych, stron społeczności, sfer itp.,
  • planowane jest dostarczanie gier, także dla wielu graczy,
  • serwis planuje rebranding 2010/2011 na platformę komunikacyjną NK.pl.

Pierwszy klip zawiera wypowiedź Dominika Kaznowskiego (pełnomocnika Zarządu ds. Marketingu i PR) o planach produktowych Naszej Klasy na rok 2010:

Drugi film zawiera wypowiedź Tomasza Przybyłowicza (pełnomocnika Zarządu ds. Sprzedaży) o planach sprzedażowych na rok 2010:

Kolejny film przedstawia wypowiedź Arkadiusza Pernala, prezesa Naszej Klasy:

Na ostatnim z materiałów zarys planów Naszej Klasy prezentuje Marcin Chruszczyński (dyrektor zarządzający):


Źródło: Lookr.tv
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930