Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poznaj wizję rozwoju Naszej Klasy

10-03-2010, 10:47

Wczoraj przedstawiciele Naszej Klasy przedstawili na konferencji wizję rozwoju serwisu w 2010 roku. Najpopularniejszy polski serwis chce postawić na komunikację i rozrywkę. Planuje m.in. zakładanie grup tematycznych, udostępnienie API dla partnerów oraz dostarczanie gier. Nie bez znaczenia będzie zmiana marki na NK.pl. Szczegóły można poznać, oglądając materiał wideo przygotowany przez Lookr.tv.

Lookr.tv przygotowała kilka klipów z wczorajszej konferencji (odbyła się w Warszawie w klubie Iguana Lounge, w godz. 12-15). Najważniejsze ciekawostki z konferencji przedstawiają się następująco:

  • 27% udziałów w Naszej-Klasie mają jej założyciele,
  • 13 mln osób loguje się codziennie na NK,
  • 313 nowych kont powstało w styczniu,
  • wzrost Facebooka w Polsce i spadek NK to tylko "rzeczywistość medialna",
  • planowana jest możliwość zakładania grup tematycznych, stron społeczności, sfer itp.,
  • planowane jest dostarczanie gier, także dla wielu graczy,
  • serwis planuje rebranding 2010/2011 na platformę komunikacyjną NK.pl.

Pierwszy klip zawiera wypowiedź Dominika Kaznowskiego (pełnomocnika Zarządu ds. Marketingu i PR) o planach produktowych Naszej Klasy na rok 2010:

Drugi film zawiera wypowiedź Tomasza Przybyłowicza (pełnomocnika Zarządu ds. Sprzedaży) o planach sprzedażowych na rok 2010:

Kolejny film przedstawia wypowiedź Arkadiusza Pernala, prezesa Naszej Klasy:

Na ostatnim z materiałów zarys planów Naszej Klasy prezentuje Marcin Chruszczyński (dyrektor zarządzający):


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv