Badanie przeprowadzone wśród amerykańskich użytkowników pokazuje, że urządzenia Apple'a cieszą się uznaniem również wśród posiadaczy konkurencyjnych produktów.
W ankiecie przeprowadzonej w listopadzie wzięło udział około 2,5 tysiąca osób ze Stanów Zjednoczonych. Użytkownicy musieli wybrać, który z 14 zaprezentowanych im tabletów najbardziej chcieliby kupić.
Jak się okazuje, iPad był zdecydowanym zwycięzcą, szczególnie w przypadku posiadaczy urządzeń BlackBerry. O chęci zakupu tabletu Apple'a poinformowało aż 53% ankietowanych użytkowników będących użytkownikami smartfonów kanadyjskiej firmy. Tylko 8,5% z nich podało, że jest zainteresowanych PlayBookiem od RIM.
Nieco większą popularnością cieszyły się wśród tej grupy badanych nawet tablety Kindle Fire (12%), a także Samsung Galaxy Tab (11%). Również posiadacze telefonów z Androidem jako najbardziej interesujący tablet wskazywali iPada (41%), jednak w tym przypadku znacznie większą popularnością cieszył się również Galaxy Tab (19%) oraz Kindle Fire (15%).
Według analityków z Evercore Partners już w 2012 roku nawet połowa tabletów z Androidem może należeć do Amazona. Choć konsumenci często wskazują jako obiekt zainteresowania iPada, to właśnie tańsze urządzenia zyskują ostatnio najszybciej. Kindle Fire dostępny za niecałe 200 dolarów kusi dodatkowo niewielkimi rozmiarami oraz integracją z usługami Amazona.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|