Pokaż, jak przyciągasz i zatrzymujesz talenty. Weź udział w konkursie Siła Przyciągania 2016

PATRONAT MEDIALNY 01-08-2016, 06:36

Potrafisz przyciągnąć najlepszych pracowników? Przykładasz wagę do właściwego wdrażania nowych pracowników? Prowadzisz innowacyjne kampanie rekrutacyjne? Dbasz o zaangażowanie i rozwój pracowników? Jeżeli masz dar zatrzymywania talentów i potrafisz tworzyć wyjątkowe środowisko pracy, zgłoś swoją firmę do konkursu Siła Przyciągania 2016 organizowanego przez redakcję dziennika Puls Biznesu, Grupę Work Service, PwC i Orange.

Siła Przyciągania

- Szukamy przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorców, którzy  zrozumieli, że rozwój ich biznesu jest możliwy tylko dzięki najlepszym kadrom. Chcemy wyłonić ambasadorów nowego rynku pracy, którzy najlepiej odnaleźli się w zmieniających się realiach, a także wdrożyli efektywne mechanizmy z zakresu HR. Ich przykłady mogą stać się wzorem i inspiracją dla pozostałych uczestników rynku. Bo przyszłość, bez zaangażowania pracodawców i dobrych narzędzi skierowanych do kandydatów, nie istnieje – podkreśla Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service’u, partnera strategicznego konkursu.

- W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji – mówi Ewa Zmysłowska, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC, który jest partnerem merytorycznym konkursu.

Pracodawcy marzeń zostaną nagrodzeni w trzech obszarach: „Kampania employer branding”, „Proces Rekrutacji” i „Retencja”. Kapituła konkursu przyzna również nagrodę Master Champion firmie o największej sile przyciągania.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE

Wejdź na stronę silaprzyciagania.pl, w opisie kategorii sprawdź, co będziemy oceniać, przygotuj prezentację i wyślij zgłoszenie przez formularz do 30 września. Udział w konkursie jest bezpłatny.

KATEGORIE KONKURSU

KAMPANIA EMPLOYER BRANDING

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
  • Najlepsza inicjatywa „out of the box”
  • Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding

PROCES REKRUTACJI

  • Employer branding w procesie rekrutacji
  • Innowacja w rekrutacji — candidate interaction

RETENCJA

  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami

Więcej informacji: silaprzyciagania.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy