Poczta Polska wprowadza przedpłaconą usługę paczkową

15-10-2013, 14:10

Przedpłacone pakiety paczkowe dla firm - dzięki nim Poczta Polska chce ułatwić e-sklepom działalność w okresie przedświątecznym. Sklep z góry płaci za przesyłkę, a od PP dostanie specjalne opakowania.

Pakiet PACZKA - nowy produkt Poczty Polskiej - zawiera trzy programy wysyłkowe: PACZKA 15, PACZKA 50 i PACZKA 200. W nazwach zawarto liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w cenie pakietu.

Ceny pakietów są następujące:

  • PACZKA 15 — 99,50 zł
  • PACZKA 50 — 299,50 zł
  • PACZKA 200 — 999,50 zł

Klient, który chce wykupić pakiet, wybiera rodzaj i liczbę opakowań. Poczta zobowiązuje się przesłać w ciągu dwóch dni umowę dla zainteresowanej firmy. Trzeba podpisać umowę i wpłacić należność za pakiet. Następnie Poczta wysyła do klienta opakowania odpowiadające wybranemu pakietowi. Dla firm, które wolą nadawać kurierem, Poczta ma dodatkową ofertę PAKIET POCZTEX 20 (za 189 zł).

Pakiet PACZKA można zamówić, wypełniając formularz dostępny na stronie: www.paczkakorzysci.pl.

Sonda
Czy dostrzegasz dużą poprawę w dostosowaniu się Poczty Polskiej do współczesnego rynku?
  • tak
  • raczej tak
  • raczej nie
  • nie
wyniki  komentarze

Przesyłki nadawane w ramach pakietów można odprawiać za pomocą aplikacji Elektroniczny Nadawca. Dzięki temu formalności związane z wysyłką są załatwiane w domu (czy też w firmie) i nadawca musi tylko dostarczyć paczki na pocztę.

Poczta Polska konsekwentnie realizuje strategie, która ma zapewnić firmie mocną pozycję na rynku usług związanych z e-handlem. W ostatnim czasie operator wprowadził takie nowości, jak multipaczka oraz elektroniczne awizo. Z drugiej strony firma musi nieco nad sobą popracować, bo terminowość doręczeń paczek wciąż jest do poprawienia.


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy