Przedpłacone pakiety paczkowe dla firm - dzięki nim Poczta Polska chce ułatwić e-sklepom działalność w okresie przedświątecznym. Sklep z góry płaci za przesyłkę, a od PP dostanie specjalne opakowania.
reklama
Pakiet PACZKA - nowy produkt Poczty Polskiej - zawiera trzy programy wysyłkowe: PACZKA 15, PACZKA 50 i PACZKA 200. W nazwach zawarto liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w cenie pakietu.
Ceny pakietów są następujące:
Klient, który chce wykupić pakiet, wybiera rodzaj i liczbę opakowań. Poczta zobowiązuje się przesłać w ciągu dwóch dni umowę dla zainteresowanej firmy. Trzeba podpisać umowę i wpłacić należność za pakiet. Następnie Poczta wysyła do klienta opakowania odpowiadające wybranemu pakietowi. Dla firm, które wolą nadawać kurierem, Poczta ma dodatkową ofertę PAKIET POCZTEX 20 (za 189 zł).
Pakiet PACZKA można zamówić, wypełniając formularz dostępny na stronie: www.paczkakorzysci.pl.
Przesyłki nadawane w ramach pakietów można odprawiać za pomocą aplikacji Elektroniczny Nadawca. Dzięki temu formalności związane z wysyłką są załatwiane w domu (czy też w firmie) i nadawca musi tylko dostarczyć paczki na pocztę.
Poczta Polska konsekwentnie realizuje strategie, która ma zapewnić firmie mocną pozycję na rynku usług związanych z e-handlem. W ostatnim czasie operator wprowadził takie nowości, jak multipaczka oraz elektroniczne awizo. Z drugiej strony firma musi nieco nad sobą popracować, bo terminowość doręczeń paczek wciąż jest do poprawienia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*