Choć HP nie zarobi na TouchPadzie, niska cena pozwoli pozbyć się go z magazynów.
Tablety z systemem webOS sprzedawały się bardzo źle, jednak stało się coś, co pozwoliło zmienić ten stan rzeczy - obniżenie cen.
Niedawno informowano o tym, że w sklepach może być nawet 270 tysięcy tabletów od HP, na których nie było chętnych. Potencjalnych nabywców odstraszał mało znany system i stosunkowo wysoka cena (nawet 499 dolarów).
Na początku sierpnia, zaledwie miesiąc po premierze HP obniżyło o 100 dolarów ceny swoich urządzeń, które wciąż pozostawały jednak na stosunkowo wysokich poziomach. Pod koniec ubiegłego tygodnia HP się poddało, stwierdzając, że nie zamierza już więcej tworzyć tabletów z webOS. Aby pomimo to zachęcić do zakupów, HP jeszcze bardziej opuściło ceny.
Za model tabletu Wi-Fi 16 GB klienci muszą zapłacić 99 dolarów, natomiast wersja 32-gigabajtowa udostępniona została za 149 dolarów. To kilkukrotnie mniej niż początkowo, a mnożąc różnicę przez liczbę stworzonych urządzeń, widać wyraźnie, jak bolesny musiał to być krok dla HP.
Urządzenia z webOS szybko znalazły nabywców, a jak informowaliśmy wcześniej, autorów aplikacji na tę platformę z otwartymi rękami przyjął Microsoft, który zaoferował im darmowe urządzenia z Windows Phone oraz serię szkoleń.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|