Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Płockamp #2 - druga edycja inspirującego barcampu dla branży e-biznesu i nowych technologii

PATRONAT MEDIALNY 06-10-2015, 06:35

Po czerwcowym sukcesie pierwszego barcampu w Płocku już 15 października br. kolejna edycja Płockampu, czyli interaktywnych spotkań osób zainteresowanych rozwijaniem przedsiębiorczości. Celem wydarzenia jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz prelekcje doświadczonych przedsiębiorców i osób, które mogą być inspiracją dla innych.

Pod jednym dachem, w luźnej atmosferze, spotykają się nie tylko przedstawiciele startupów i dojrzałych firm, ale również reprezentanci otoczenia biznesu, freelancerzy, pracownicy działów PR i marketingu.

Wśród prelegentów drugiego Płockampu pojawią się między innymi:

  • Chris Kwacz, związany m.in z Agencją Get More Social, Agencją VMR, Monster&Devices, wykładowca Nowego Marketingu na Collegium Da Vinci w Poznaniu;
  • Dagmara Pakulska - marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem, obecnie marketing manager w agencji e-City Vision;
  • Stanisław Radomiński - doświadczony konsultant i kierownik projektów unijnych (ponad 100 mln zł pozyskanych dotacji), związany z firmą MSR, organizator startup weekendów w Łodzi.

Tematyka prezentacji dotyczyć będzie takich zagadnień jak: personal branding w social media, real time marketing w e-biznesie, pozyskiwanie kapitału na finansowanie startupu. Szczegóły na stronie:

plockamp.pl

Interesującą pozycją w agendzie Płockampu jest blok tematyczny Rób Internety w Płocku, w którym prezentują się lokalni przedsiębiorcy i przedstawiciele ciekawych inicjatyw. Tym razem o najczęściej popełnianych błędach wpływających na negatywny odbiór marki opowie Tomasz Wysocki z Infracom.

Co istotne, w inicjatywę włączył się również wiceprezydent Miasta Płocka Jacek Terebus, który opowie, jak miasto wspiera przedsiębiorców i jakie są możliwości rozwoju biznesu w Płocku.

- Spotkanie przeznaczone jest dla osób prowadzących swój biznes lub myślących o jego założeniu, w szczególności zaś dla osób pragnących wprowadzić swój biznes do internetu. Zaprosiliśmy uznanych prelegentów, którzy podzielą się swoimi receptami na sukces, ale też przestrzegą przed zagrożeniami. Chcemy, aby Płock dołączył przykładem innych miast do startupowej mapy Polski - mówi Małgorzata Gontarek, organizator Płockampu.

Partnerem głównym wydarzenia został Urząd Miasta Płocka, a honorowy patronat objął Prezydent Miasta Płocka.

Płockamp #2 odbędzie się 15 października (czwartek), w Klubie Suszarnia przy ul. Grodzkiej 4 w Płocku. Start o godzinie 17:00.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja poprzez stronę: plockamp2.evenea.pl

Hashtag wydarzenia na Twitterze: #plockamp

 

Patronat Honorowy: Prezydenta Miasta Płocka. Partner główny: Urząd Miasta Płocka.

Sponsorzy: WebTango.pl, Klub Suszarnia, Event Marketing, Pizzeria Gruby Benek.

Partnerzy: Fundacja Startup Poland, Startup Academy, Infracom, Photo Makers, Studenckie Forum BCC w Płocku, AIP w Płocku.

Patroni medialni: Dziennik Internautów, MamStartup, Radio Płock, Portal Płock, Petronews, Stockwatch, Płock Żyje.

Płockamp


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *