Po ponad miesięcznych negocjacjach PizzaPortal.pl przejmuje największego konkurenta na polskim rynku - serwis foodpanda.
reklama
PizzaPortal.pl to największy w Polsce serwis do zamawiania jedzenia online. Transakcja przejęcia konkurenta umacnia pozycję PizzaPortal.pl jako lidera rynku. Szacunkowa wartość rynku zamawiania jedzenia online w Polsce to ok. 147 mln zł.
W wyniku negocjacji strony ustaliły, że polski serwis foodpanda przestanie całkowicie istnieć, a wszystkie restauracje, z którymi do tej pory współpracował, wejdą do oferty PizzaPortal.pl. Dotychczasowa strona internetowa będzie kierowała do PizzaPortal.pl.
Pomimo tego, że oba serwisy oferowały zamawianie jedzenia online, istniała istotna różnica w ich funkcjonowaniu. W ofercie PizzaPortal.pl znajdowały się wyłącznie restauracje dysponujące własnymi kurierami. Foodpanda z kolei posiadała własną załogę kurierów, którzy odbierali zamówienia z restauracji i dostarczali je do klientów końcowych. Dzięki temu oferta serwisu mogła obejmować lokale nieobecne u konkurencji. Po przejęciu PizzaPortal.pl przejmie dotychczasową organizację dostaw obecną w foodpanda. Połączenie funkcji obu serwisów umożliwi zaoferowanie restauracjom i klientom lepszego serwisu.
- Ta transakcja ma dla nas znaczenie strategiczne. Nie tylko wzmacnia naszą pozycję lidera, ale również umożliwia rozszerzenie działalności o dostawy. To teoretycznie pozwoli nam nawiązać współpracę z każdą restauracją na rynku – komentuje Lech Kaniuk, CEO PizzaPortal.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*