Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gdyby na początku roku 2001 właściciele multi partnerskiego programu lojalnościowego - PayBack, stwierdzili, że będzie obiecujący, nie byłoby to dalekie od prawdy. Firma w ubiegłym roku potroiła liczbę osób, gromadząc aż...

robot sprzątający

reklama


... 24.000 użytkowników! Do programu zaprosiła również pięciu nowych partnerów oraz nawiązała współpracę z mBankiem.

A co w roku 2002?

"Przede wszystkim chcemy być nadal nr 1, jako multi partnerski program lojalnościowy. Chcemy to osiągnąć rozszerzając listę naszych Partnerów, zapraszając firmy, których branże nie są jeszcze reprezentowane w PayBack.pl, np.: multimedia, turystyka, hobby i wiele innych. Duże nadzieje wiążemy także z podpisaną w grudniu umową z firmą Pentor*. Dzięki temu będziemy w stanie jeszcze bardziej skutecznie pomagać firmom w podejmowaniu efektywnych decyzji marketingowych" - napisał Przemysław Klich z PayBack.

PayBack umożliwia także pozyskanie darmowych punktów w programie, np. poprzez mBank, który przekazuje punkty do PayBack za otwarcie konta bankowego, a OfficeDepot - przy zakupie materiałów biurowych.

Pay Back
OfficeDepot
Pentor

* Pentor - Instytut Badania Opinii i Rynku S.A.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

WP przejmie Portal.pl