Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

o2.pl stawia na kobiety

07-02-2007, 10:32

Kafeteria, serwis dla kobiet portalu o2.pl, odnotował w minionym roku ponad 100-procentowy wzrost zasięgu. W związku z tym przedstawiciele portalu zapowiadają większe zaangażowanie w rozwój kobiecej części o2.pl.

Zdaniem Michała Brańskiego, członka zarządu spółki o2.pl, do 130% wzrostu (wg wewnętrznych statystyk gemiusTraffic) przyczyniły się aktywność i wkład samych czytelniczek.

Internautki - w ramach serwisu Kafeteria - wymieniają między sobą informacje, porady oraz udzielają konsultacji na takie tematy, jak uroda, zdrowie, kosmetyki, aktywność zawodowa i pozazawodowa. W dni robocze z forum serwisu korzysta ponad 55 tys. kobiet, co w listopadzie ub.r. dało (według badania Megapanel PBI) 812 tys. realnych użytkowników.

W związku z tym o2.pl zapowiada, że rok 2007 będzie wstępem do pierwszych, poza internetowych działań markowanych Kafeterią - akcji społecznych, serii książkowych, akcji rabatowych i innych kojarzonych do tej pory z prasą kobiecą, a nie siecią WWW.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:



    Ostatnie artykuły:








    Tematy pokrewne:  

    tag Kafeteriatag internautki