Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowości w Facebooku pomogą Google+?

23-09-2011, 12:23

Twórca MySpace'a uważa, że nowa wizja serwisu Marka Zuckerberga pozwoli Google+ na odnalezienie swojego miejsca wśród witryn społecznościowych.

robot sprzątający

reklama


We wpisie na Google+ Tom Anderson szczegółowo wyjaśnił swój stosunek do nowości prezentowanych na konferencji f8, gdzie Mark Zuckerberg zdradził wiele szczegółów na temat przyszłości swojej usługi.

Czytaj także: Facebook wkrótce z nowymi przyciskami

Sonda
Google+ może odnieść sukces nie szkodząc Facebookowi?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Anderson poinformował m.in. że wielu ludzi skarży się mu ostatnio, iż Facebook zaczyna przypominać MySpace'a z 2008 roku. Internauci dostali teraz do dyspozycji liczne moduły i możliwość dostosowywania wyglądu swojego profilu, co w wielu przypadkach powoduje dezorientację. Jak jednak przyznał twórca MySpace'a, w przypadku jego witryny nowości były stosunkowo słabo zaimplementowane, a do tego sami użytkownicy oraz ich łącza nie były gotowe na tego typu zmiany.

Najważniejszą informacją według Andersona jest jednak fakt, że Facebook staje się teraz serwisem innym niż Google+. Żeby odnieść sukces na dłuższą metę, Google+ będzie musiało się różnić od Facebooka - napisał twórca MySpace'a. Nowości w witrynie Zuckerberga mają po prostu ułatwić konkurentowi "bycie innym".

Przypomnijmy, że Facebook zaprezentował w czwartek m.in. usługę Timeline umożliwiającą wygodne przeglądanie informacji pozostawianych przez danego użytkownika w serwisie na przestrzeni wielu lat. W witrynie pojawił się także boczny panel (Ticker), który umożliwia śledzenie aktywności znajomych w czasie rzeczywistym.

Czytaj także: 7,5 miliona użytkowników Facebooka ma mniej niż 13 lat?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google Plus