Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe usługi Audience Network. Kto kupi oddział pamięci Toshiby. Przegląd #ebiznes.

10-04-2017, 09:09

W dzisiejszym przeglądzie m.in. o kierunku, w którym warto iść, będąc agencją marketingową oraz o chętnych na zakup oddziału pamięci flash Toshiby. Zapraszam do lektury.

robot sprzątający

reklama


  • Audience Network, agencja marketingowa należąca do grupy Cloud Technologies, rozszerza swoje portfolio o tzw. data consulting. Temu celowi mają służyć nowe usługi, np. Action Booster (pogłębiona analiza ruchu na stronie). Jeden z pierwszych projektów zrealizowanych z wykorzystaniem nowych rozwiązań pokazał, że liczba i wartość koszyków z elektroniką w e-sklepie wzrosła (źródło: materiał prasowy Cloud Technologies).
  • Nowe porozumienie w sprawie autonomicznych samochodów. Daimler i Robert Bosch podejmują współpracę, by szybciej uruchomić produkcję "robotaksówek" - zapowiedzi mówią o 2012 roku. Więcej szczegółów podaje Agencja Reutersa.
  • TAURON otrzymał nagrodę w konkursie „Liderzy Świata Energii i Produkcji” za pierwszy w branży energetycznej akcelerator startupów Pilot Maker oraz nagrodę Gazety Bankowej za wdrożenie w Grupie TAURON „Strefy Innowacji”, która pozwala pracownikom firmy zgłaszać rozwiązania usprawniające pracę całej organizacji (źródło: materiał prasowy TAURON).
  • Dwie wiadomości z obozu Huckleberry Games S.A. Spółka rozpoczęła sprzedaż gry MMORPG „Edengrad” w wersji Alpha na platformie Steam oraz przygotowuje się do debiutu na rynku NewConnect (2. kwartał tego roku). Środki już pozyskane z emisji akcji serii E - ponad 2 mln zł - będą przeznaczone na produkcję nowych gier na komputery PC, konsole i urządzenia VR oraz na przygotowanie aplikacji mobilnej do gry „Edengrad” (źródło: materiał prasowy Huckleberry Games).
  • Kto kupi oddział pamięci flash Toshiby? Chętnych nie brakuje - w blokach startowych czekają m.in. Google, Amazon, Apple, a także dotychczasowi inwestorzy Western Digital, Hynix i Broadcom. Toshiba ma do wyboru dziesięciu oferentów. Duże szanse ma Western Digital, ze względu na dotychczasowe relacje. Toshiba chce sprzedać oddział pamięci flash za ok. 9 mld dol. Więcej szczegółów zna Business Insider.

Zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli traficie na świeży lub ponadczasowy tekst poświęcony e-biznesowi, napiszcie do mnie: jr@di24.pl - możliwe, że zamieszczę informację o nim w kolejnym przeglądzie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *