Informację tę dla Dziennika Internautów potwierdziła Karina Koziej, rzecznik prasowy Virgin Mobile. We czwartek, 16 sierpnia wystartowały natomiast strona internetowa i profil na Facebooku nowego operatora MVNO. Co ciekawego na nich znajdziemy?
Pod adresem virginmobile.pl możemy przede wszystkim zapoznać się z ofertą nowej sieci komórkowej - o tym, że kusi ona cenami niższymi o 30% niż u konkurencji, informowaliśmy na początku tego tygodnia. Chociaż oficjalny start Virgin Mobile na polskim rynku został zapowiedziany na 22 sierpnia, zainteresowani już teraz mogą wypełnić wniosek o przeniesienie numeru. Jak wynika z regulaminu, procedura przenoszenia numeru potrwa jeden dzień roboczy.
W udostępnionym przez operatora @Sklepie można zaopatrzyć się zarówno w startery, jak i telefony (w takim przypadku kartę SIM otrzymamy gratis). Cena zwykłego startera z możliwością wyboru numeru wynosi 8 zł, za łatwiejszy do zapamiętania „złoty” numer zapłacimy 199 zł, koszt numeru „platynowego” to 399 zł. We wszystkich przypadkach otrzymamy 8 zł na koncie, okres ważności połączeń wychodzących wyniesie 30 dni, a przychodzących - 60 dni.
Każdemu, kto do końca września kupi w @Sklepie starter, doładuje konto na kwotę co najmniej 30 zł lub przeniesie numer do Virgin Mobile, operator za darmo aktywuje pakiet internetowy z limitem transferu wynoszącym 250 MB co miesiąc do końca roku.
W ofercie Virgin Mobile znajdziemy obecnie następujące telefony:
Swoim kontem można zarządzać w sekcji „Klub Virgin”, nie zabrakło też możliwości jego doładowania (minimalna kwota to 5 zł, maksymalna - 150 zł). W sekcji „Pomoc” na uwagę zasługuje mapa zasięgu - przypominamy, że Virgin Mobile będzie działać jako operator wirtualny, korzystając z infrastruktury sieci Play i Orange.
Z kolei na uruchomionym wczoraj profilu Virgin Mobile na Facebooku można zgłaszać własne pomysły dotyczące działalności tej sieci na polskim rynku. W chwili publikacji tego tekstu fanpage'a nowego operatora „lubiło” 777 osób.
Virgin Mobile - według deklaracji Tomasza Gniewka, dyrektora zarządzającego sieci - chce być piątym widocznym operatorem na polskim rynku, gdzie karty rozdają teraz Orange, T-Mobile, Plus i Play. Żadnej z firm działających w Polsce jako MVNO nie udało się, jak dotąd, przyciągnąć zbyt wielu klientów. W jaki sposób planuje ich pozyskać Virgin Mobile?
Dajemy im znakomitą ofertę i zupełnie nową w Polsce filozofię podejścia operatora komórkowego do użytkowników telefonów na kartę - tłumaczy Karina Koziej, rzecznik prasowy nowej sieci komórkowej. Na korzyść wyboru oferty Virgin Mobile ma przemawiać najniższa na rynku cena połączeń (19 groszy/min), promocje (m.in. „50% ekstra za Doładowanie”, której regulamin zamieszczamy na końcu tekstu) oraz przede wszystkim jakość obsługi klientów (konsultanci w Call-Center zamiast IVR).
Na pytanie, do kogo operator kieruje swoją ofertę, Karina Koziej odpowiada: Zapraszamy do sieci Virgin Mobile Polska każdego, ale spodziewamy się, że nasza oferta będzie cieszyła się największą popularnością wśród młodych, aktywnych mieszkańców aglomeracji miejskich. Jeżeli chodzi o liczbę klientów, których chcemy pozyskać, nie stawiamy w tym zakresie żadnych ograniczeń.
Regulamin promocji „50% ekstra za Doładowanie” w Virgin Mobile Polska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Używasz Chomikuj.pl? Zmień hasło! Dane logowania do 2 mln kont trafiły na sprzedaż
|
|
|
|
|
|