Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nokia wyda 80 mln funtów na promocję Windows Phone 7

12-07-2011, 18:30

Kampania ma ruszyć już we wrześniu i będzie skierowana przede wszystkim na rynek Ameryki Północnej oraz Europy.

robot sprzątający

reklama


Windows Phone 7 nie radzi sobie zbyt dobrze na rynku mobilnych systemów operacyjnych, a niedawno nawet Steve Ballmer przyznał, że trudno zaliczyć go do jednego z sukcesów firmy.

>>Czytaj także: Ballmer: Windows Phone na razie nie jest sukcesem

Sonda
Windows Phone pomoże odbudować pozycję Nokii?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Nokia, która poważnie zaangażowała się we współpracę z Microsoftem, może już w najbliższym czasie wydać nawet 80 mln funtów na promocję WP7 w USA i Europie - informuje Marketing Magazine.

Szeroko zakrojona kampania ma potrwać sześć miesięcy, a zaangażowane w nią mają zostać agencje takie, jak Wieden & Kennedy, Fallon czy R/GA.

Fiński producent na razie odmówił szerszego komentarza w tej sprawie: Jesteśmy podekscytowani współpracą Nokii oraz Microsoftu, jednak nie komentujemy kampanii dotyczących niezaprezentowanych jeszcze produktów.

Jak łatwo się domyślić, działania mają na celu zmianę wizerunku Nokii, która wielu użytkownikom kojarzy się z nieco przestarzałym już Symbianem. W ostatnich miesiącach wyniki fińskiej firmy nie są najlepsze, a obecnie największym zagrożeniem Nokii są smartfony z Androidem oraz iOS.

Warto przypomnieć, że Windows Phone ma się pojawić w polskiej wersji językowej pod koniec tego roku.

>>Czytaj także: Muzyczne nowości w Windows Phone 7


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Marketing Magazine



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E